zaterdag 16 februari 2013

De laatste dag van deze muzikale uitdaging dag 30 en DCL 174

Ja, geheugen als een zeef heb ik dus heb wat gegoogeld maar werd er niet veel wijzer van maar zga dat dit liedje wat ik dus ook heel mooi vindt vorig jaar als single in de vlaamse top 50 stond, dus ik ga niet langer piekeren en ga voor Racoon. Een te gekke band met een vrolijke deun, mooie zang kortom Racoon  is het helemaal.

Dag 30  Je favoriete liedje van exact een jaar geleden. Claudia de Breij


Tevens het is tijd voor ene nieuwe DCL opdracht nr. 174 alweer, wat gaat dat toch hard. Deze keer verzonnen door Miriam, In eerste instantie had ik zoiets van jeetje wat moet ik met een babykaart, maar ineens bleek de dochter van mijn nicht Riny een dochtertje gekregen te hebben, dus heb ik maar 2 'Lieve " kaartjes gemaakt de ene was al te zien http://stampidoe.blogspot.nl/2013/02/dag-18-muzikale-uitdaging.html. De sponsor van deze weke is het witte luik.En zoals gewoonlijk kan je tot vrijdag 18.00 uur meedoen op het blog van DCL.



Muzikale en Creatieve  Groetjes Yvon.

5 opmerkingen:

  1. ja goed zo! Racoon, ik ben een groot fan en heb ze al vaak live gezien, ze zijn geweldig! je kaart is superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie leuke lieve kaart yvon
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he jammer je muzikale uitdaging zit erop, ik vond het leuk om te volgen. Je babykaartje voor Lieve vind ik heel scahttig, leuk dat je een fotootje hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfff, sorry, erg late reactie maar de griep had me ineens voor de vlakte liggen :-(

    Racoon is erg gaaf! Ik weet dat sommige mensen zich doodergeren aan dat accentje van Bart, maar dat vind ik dan weer net iets leuks/aparts hebben. Goeie/mooie laatste dag keuze Yvon!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...