vrijdag 15 februari 2013

Dag 29 Muzikale uitdaging, film en wat kaartjes

De ener laatste dag van deze leuke muzikale uitdaging, wat jammer alweer. Ja deze is leuk gisteren al 2 nummers uit mij jeugd laten horen. Zou nu dus kunnen kiezen voor smokie, waar ik vroeger fan van was, mijn zus liep met Elvis weg ik dus niet. Maar ik ga nog even verder op de lekkere weg die ik de laatste dagen heb gevolgd. Ik ga namelijk voor Bananarama & The Fun Boy Three. Geweldige deze 2 groepen bij elkaar, viel vooral voor de mannen van Fun Boy Three, wat zagen ze er gaaf uit. Als je de clip bekijkt, let dan vooral op de afgrijselijke play back, zo slechte timing, geweldig gewoon.
Nee dan doen de meeste het nu toch beter, al zingen ze niet allemaal zuiver, maar dat dan vaak liever dan dat geplay back van toen.

Dag 29 Een liedje uit je jeugd: Bert van Lent


Eergisteren op aanraden van Amy deze film bekeken een aanrader kan ik weg zeggen, Intouchables. De film vertelt het verhaal van Philippe, een oudere, gehandicapte aristocratische man, en Driss, een jonge ex-delinquent uit de banlieue van Parijs, en de bijzondere vriendschap die ontstaat tussen deze twee en is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Echt een aanrader dus.

Gisterenmiddag nog enkele kaartjes gemaakt.


Met onderstaande kaart wil ik mee doen met de stampinchallengeblog een lekker CAS valentijnskaart helaas had ik alleen de seam binding ribbon (rose red) voor deze challenge van Stampin Up maar er is wel iets van hun gebruikt.

Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon.

3 opmerkingen:

  1. jammer dat de muzikale uitdaging er weer bijna op zit, vond het wel leuk om bij je te volgen. Mooie kaartjes heb je gemaakt, ik ben weg van die gestempelde met die hartjes, erg mooi en die film klinkt goed, ga ik op mijn lijstje zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey je clip is weggehaald van youtube, heb ff een andere versie gezocht maar die is inderdaad heel erg gaaf!

    En Intouchables heb ik toevallig vorige week (of week daarvoor, ben van de leg qua tijd;-) gezien! Prachtig was ie! Ook wel komische stukken in vond ik :-)

    Nog 1tje te gaan voor jou!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Morgen eens checken waar mijn liedje gebleven is. Inderdaad een mooie film was dit

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...