zondag 24 februari 2013

Kaarten sketch ScrapPlezier en 2jarig bestaan sandra`s scrapsels

Op het blog van ScrapPlezier staat weer de maandelijkse sketch die je natuurlijk ook mag maken. Je kan hem daar laten zien tot de 21ste maart, op 24 maart wordt de winnaar van de sketch bekent gemaakt, die dan een prijs ontvangt van scrapPlezier

Deze sketch heb ik voor de ze keer gemaakt en eronder staat mijn uitwerking van de sketch.



Tevens wil ik jullie erop wijzen dat Sandra`s Scrapsels morgen 2 jaar bestaat, als je op het logo klikt kom je op haar blog. ze maak leuke projecten, waarvan de patroontjes te koop zijn ken je mijn koffiekopje meen begin december nog, nou dat was een patroon van haar.
Sandra GEFELICITEERD met je 2 jarig bestaan.


Creatieve Groetjes Yvon.

3 opmerkingen:

  1. Weer een leuke kaart is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, zowel de sketch als de uitwerking! Ik vind de zachte kleurtjes erg mooi.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke sketch vind ik het deze maand en een geweldige kaart heb jij ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...