donderdag 21 februari 2013

Gewonnen en super cadeau gekregen

Ja, ik heb wat gewonnen, doe niet snel ergens aan mee maar ben dol op de stampin up spulletjes, niet dat ik er heel veel van heb maar toch al iets. Op het stampin up blog heb ik laatst dus meegedaan met een challenge en laat mij nu eens een van de gelukkige zijn die gewonnen heeft, had vorige week de badge al op mijn blog gezet en gisteren belde de postbode aan met een supergave prijs die Linda gesponsord heeft,zei is ook demo bij Stampin Up. Linda onwijs bedankt ik laat je wel creatie`s zien als ik er wat mee gemaakt heb.

deze schitterende prijs heb ik mogen ontvangen. Ik stuiterde gisteren helemaal.Volgens mij nog
wel een beetje.

O,o, wat ben ik toch verwend geworden de laatste twee dagen, vanmiddag was Dorine hier en daar kreeg ik een geweldig mozaïek werk van (wat zei sinds enkele maanden doet), deze is gemaakt met Italiaans glas erin verwerkt, zo mooie rode kleuren (die helaas op de foto niet zo mooi uitkomen). In het echt zijn de rode tinten veel sprekender. Dorine onwijs bedankt ene prachtcadeau.



Creatieve Groetjes Yvon

8 opmerkingen:

  1. wat een super leuke prijs, van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk Yvon en super dat de postbode je dan een verrassing
    komt brengen. prachtige prijs hoor.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan! Heel veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke prijs Yvon. En wat gaaf het kaod van Dorine. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig wat een mooie prijs en wat een schitterend mozaiek heeft Dorine gemaakt, knap hoor, die krijgt vast een mooie plek bij je thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf! Cadeautjes krijgen en niet eens jarig zijn, dat zijn de kleine traktaties die het leven zo leuk maken.

    Die mozaïek vind ik helemaal geweldig!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de mozaïek is prachtig!
    en gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave mozaiek Yvon. En nog in jouw favoriete kleur ook :-) en wat leuk dat je prijs had. Ik ben ook SU fan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...