vrijdag 8 februari 2013

LO Family (dt-werk) en muzikale uitdaging dag 22

Dt werk voor ScrapPlezier, LO Family.

Heb nog eens een LO gemaakt met een oudere lijn van Kaisercraft namelijk Homemade, prettig om mee te werken. Deze foto leende zich ook uitstekend voor de kleuren van deze lijn. De foto is 11-11-2011 genomen op de bruiloft van Niels (de oudste zoon van mijn zus), thema was jaren 50. Ben ook super blij met deze leuke foto.

Details van de LO.


Gebruikte materialen: Designpapier van Kaisercraft "Homemade" Cosy Cottage, Comfy Corner en Warm Welcome, stansen van Cheery Linn Nautical Wheeler Doily, exotic butterflies, swirl pearl,  pearls pearl, pearl strip white, template mini chicken wire de rest is uit eigen voorraad.

Muzikale uitdaging dag 22.

Welke liedje kan me eventueel uit de put halen, oftewel waar luister ik naar als ik in de put zit, lastige keuze want de ene keer kan ik geen muziek verdragen en de andere keer juist wel. 
Daarom kies ik voor Jeroen van Merwijk met het leven is kut, als ik dit liedje gehoord heb, ben ik meestal wel uit de put. Want de tekst is behoorlijk grappig, je moet er wel goed naar luisteren en tot je door laten dringen. Het is kort maar krachtig en heb het in 2011 geregeld via you tube afgespeeld omdat ik me ook zo voelde en dan kreeg ik toch stiekem weer een glimlach. 2011 was voor mij dus kut zoals Jeroen al aangeeft, vandaar dat ik gekozen heb voor dit nummer. hoop niet dat ik iemand met dit liedje voor zijn hoofd stoot want dat is niet de bedoeling.



Dag 22 Een liedje waar je naar luistert als je in de put zit. Domien verschuuren
Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon.

3 opmerkingen:

  1. De layout ziet er prachtig uit Yvon en leuk ook met die hexagontemplate geïnkt. Mooie foto ook.
    Ik moet echt heel lang wachten voor je blog geladen is en had het bijna opgegeven. Komt waarschijnlijk door al die filmpjes.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Lo Yvon, stijlvol en passend bij de foto. Ik vind die fote helemaal het einde, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk daar hou ik wel van, recht voor zijn raaphumor met een onderliggende gedachte. Je moet nogal ver gaan wil je me met muziek überhaupt ooit voor mijn hoofd stoten;-)


    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...