donderdag 7 februari 2013

Dag 21 Muzikale uitdaging, valentijnskaartje en challenge StampinUp gemaakt

Als ik gelukkig ben luister ik graag naar muziek en dat kan dus echt van alles zijn van rock, naar, rustige muziek, ben gewoon dol op muziek. Dus deze keer kies ik voor Adele, met haar prachte soul/rock achtig stemgeluid. Lekker geluid kortom ik ben weg van haar stem, vanaf de eerste keer dat ik haar hoorde, ze gaat me dus ook nooit vervelen. Heb deze keer gekozen voor het nummer Someone like you, lekker rustig nummer.

Dag 21 Een liedje waar je naar luistert als je gelukkig bent. Coen en Sander


Verder gisteren nog een valentijnskaartje gemaakt die met wat geluk vandaag bezorgt wordt.

Weer meegedaan met de challenge van Stampin Up, super leuke challenge weer, "Zeg het met bloemen". heb hem vrij clean gehouden is namelijk voor de ouders van mijn  vriendin Petra die binnenkort 50 jaar zijn getrouwd.



Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon.

6 opmerkingen:

  1. Ja Adèle is ook een van mijn favorieten! Heel erg mooie en doordringende stem heeft ze en het lijkt me een geweldig nuchter mens, niet zo'n over het paard getilde "ster".
    Toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart voor een 50jarig huwelijk.
    Leuk dat je meedoet met de challenge.

    Gr. Anita
    DT Stampin Challenges

    ps misschien kun je volgende keer je kaart in een apart topic zetten dat voorkomt een hoop zoekwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi he Adele, ik vind dat nummer van de James Bond film zo prachtig. Mooie kaarten heb je gemaakt, ze zijn allebei bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Adele inderdaad hele goeie muziek, de kaart is ontzettend leuk geworden

    Bedankt voor het meedoen met onze challenges blog

    Gr Jolanda
    DT member challenges blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi dinneke, wat een mooi kaartje zal ons pap en mam zeker blij mee zijn.
    Toedeloe je dinnie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...