dinsdag 5 februari 2013

Dag 19 Muzikale uitdaging en nog wat ontvangen verjaardagkaarten

Dit is volgens mij een van de makkelijkste muzikale opdrachten. Alhoewel de ee dag is dit album mijn favoriet en de andere dag een ander album. Ligt er ook vaak aan hoe ik me voel. Maar ik ga toch voor een band die me altijd wel weet te raken namelijk Queen, heb gekozen voor ene van hun grote hits Barcelonna wat ik zelf ene van de betere nummers vindt, kippenvel momenten krijg ik van dit nummer

Dag 19 Een liedje van je favoriete album. Bert van Lent

Deze verjaardagskaarten lagen gisteren en vandaag nog op de deurmat, super leuk om zoveel kaarten te mogen ontvangen.
 De mailart en de kaart erlangs zijn van Nel, de andere kaart de rose/gele en de paarse zijn van Sylvana, via het ScrapPlezier forum en het forum van de Craftorij.

 Kaart van DT lid van DCL Miriam en Hetty.

 Kaart van Terese via het ScrapAngels forum.

 Deze kaarten komen ook van het ScrapAngels forum, Wendy, Petra, Tamara, Helga en Renate.

 De linkse kaart is van Rieni en van Astrid (mede dt-er bij ScrapPlezier)

Deze kaart via het forum van de Craftorij en is van Katinka.

Iedereen onwijs bedankt voor de leuke kaarten die ik heb ontvangen voor mijn verjaardag.

Muzikale Groeten Yvon.

2 opmerkingen:

  1. Lol, ik had laatst bij Robert al deze opmerking: Ik ben normaal geen Queen-fan, maar Bohemian Rhapsody vind ik wel mooi. Maar stiekem vind ik dus inderdaad Barcelona nog mooier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk Queen, lekkere muziek en wat een berg kaarten heb je gehad, helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...