zaterdag 9 februari 2013

Dag 23 Muzikale uitdaging en DCL#173

Jeetje, nog maar enkele dagen en dan zijn deze opdrachten voltooid, zou willen dat ik nog wat vragen had, dan kon ik ermee verder gaan. het is gewoon zo leuk om te doen. Maar zou zo 1. 2. 3 niet weten welke vragen. Ik zie het als een lay out waar ik geen titel voor weet, zo is het met deze vragen dus ook.

Welk liedje wil ik op mijn bruiloft, oef moeilijk, moeilijk ben al 25 jaar getrouwd, dus dat wordt lastig om wat te kiezen. Daarom ga ik  voor Mark Knopfler. Johan is verzot op de Dire Straits en op Mark Knopfler`s gitaarspel, ik ben meer weg van de zang van Knopfler lekker dat rauwe. Vandaar dat ik gekozen heb voor Mark Knopfler Marbletown is wel een van mijn favoriete nummers omdat het zo lekker weg tingelt.

Dag 23 Een liedje dat je op je bruiloft wilt laten spelen. Timur Perlin


Het is vandaag ook weer zaterdag dus DCL tijd. Marjan heeft een leuke sketch voor ons gemaakt. Natuurlijk heb je weer de tijd tot vrijdag 18.00 uur om je inzending op het DCL blog te plaatsen.


Dit is de uitwerking van mijn kaart. lekker winterse kaart is het geworden.

Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon.

7 opmerkingen:

  1. Ik zal eens serieus gaan nadenken over nieuwe vragen! En eens, Mark is een supergitarist! Mooi gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben gek op Mark Knopfler!

    Gaaf is je uitwerking, mooi papier en ook qua kleur prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi liedje en een mooie kaart heb je gemaakt voor deze week, die rozet blijft mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke combi de sneeuwsterren met het veertjespapier, gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Margot de veertjes zijn dennenappletjes, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind je kaartje geweldig yvond, niet te druk, super kleurkeus, klopt helemaal.

    mark knopfler rocks!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...