donderdag 31 januari 2013

Muzikale uitdaging dag #14 , wat kaartjes en de Tim Holtz label

Sommige opdrachten zijn echt een uitdaging, had deze eerst bij dag 13 staan maar heb hem toch naar deze dag gezet, omdat de meeste mensen dit niet echt bij mij verwachten denk ik. Ik ga voor onze enige echte "der Andre". Vindt zijn muziek mooi, maar moet hem wel kunnen zien zonder zijn show vindt ik de nummers nl. niet zo, zal wel komen dat hij er een echt feestje van maakt op het podium, stiekem hoop ik eens een live concert van hem mee te maken, laat hem maar eens naar Nej-wieërt komen om te spelen. De radetzky march behoort wel tot mijn favoriete het is zo lekker vrolijk vandaar mijn keuze voor Der Andre Rieu. Heb dus gekozen voor de lange versie van 12 minuten.

Dag 14 Een liedje waarvan niemand verwacht dat jij het leuk vindt; Eric Corton

Ben ook een inhaalslag aan het maken voor de jarige in februari doe namelijk op 3 forums mee met verjaardagskaarten swap, dus heb nog even wat te doen. Maar komt goed ben druk bezig. Hier alweer 2 kaartjes die ik gisteren heb gemaakt.


Natuurlijk heb ik op de valreep nog de label van Januari van Tim Holtz gemaakt, wat is het toch super om te doen,hij heeft dan ook schitterende producten, soms zijn ze wel duur maar ja dat mag de pret niet drukken. heb wel net als hij gedaan mijn embossing stans ingesneden zodat je de tag mooi tot onderaan kan embossen, vond het wel een goede tip van hem en zeker omdat ik best wel grote labels gebruik.



Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon.

4 opmerkingen:

  1. Goeie keuze Yvon met Andre (wat een lange versie) en de kaartjes zijn heel heel mooi.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaarten echt heel erg leuk!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk MOETEN we dat als Limburgers wel mooi vinden!;-)
    Nee inderdaad niet verwacht, maar ik moet bekennen dat ik ook al een paar keer naar zo'n making off, of aanloop naar een show heb gekeken.
    Onder de indruk was ik hoe het een en ander geregeld moet worden voor zo'n groot programma! Petje af voor die gasten, het ziet er altijd spectaculair uit!!

    En mooie kaarten weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk vrolijk deuntje vandaag. Wat zijn je kaartjes weer mooi, leuk dat je die ene gewoon een kwartslag hebt gedraaid en dan is het gelijk weer een andere kaart. Je tag vind ik helemaal geweldig, enneh...zijn je vingers alweer schoon, want de februari tag komt er alweer aan....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...