zaterdag 5 januari 2013

DutchCardLovers #168

Na 3 weken vakantie bij de DuctCardLovers dan eindelijk weer een nieuwe challenge. Deze keer wass de beurt aan mij en wat kan je na Nieuwjaar het beste als challenge verzinnen, en uitdaging om iets te maken voor Nieuwjaar. Een kaart of project waar je iemand de beste wensen mee wenst voor 2013 dus.




Zoals gewoonlijk wordt er ook weer een prijs gesponsord deze keer door PaperCraft's Hobby , je kan meedoen tot vrijdag 18.00 uur via het blog van DCL.

Zelf heb ik dit keer gekozen voor een project, gemaakt met een patroon van Sandra`s scrapshopblog. Een leuk blog van Sandra die dus mooie zelfgemaakte patroontjes verkoopt voor een prikkie.

Dit is mijn DCL kopje, met natuurlijk wat lekker dingen erin.

Creatieve Groetjes Yvon.





3 opmerkingen:

  1. Ik ben weer helemaal bijgelezen op je blog.... Volgens mij heb je leuke dagen gehad de afgelopen weken.
    Leuk je overzichten, en happy love is ook super. Ben benieuwd naar je jaarboek strakjes... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er weer leuk uit en mooie kleurtjes ook en super om dit kado te doen.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n mooie kaart. Wat een geweldig blog heb je toch. Leuk om te zien hoor. Een echte creatieveling!

    Ik las op het Stampin Challenges blog dat je weg bent van Stampin'Up! inkten en producten.
    Ik heb een aantal leuke clubs lopen waarbij je op een betaalbare wijze aan nieuwe producten van Stampin`Up! kunt komen.
    Misschien iets voor jou?
    Meer informatie kun je vinden op
    www.stampinbymarione.blogspot.com

    In ieder geval ben ik lid geworden van je blog.

    Warme groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...