maandag 21 januari 2013

Dag 4 Muzikale uitdaging

Zo inmiddels bij dag 4 aangeland, over deze moet ik dus even goed nadenken. Van welk lied wordt ik droevig zijn er eigenlijk niet echt veel, maar nu ik het typ weet ik er wel ineens. Een liedje van Elton Johan  dat hij zong en speelde bij de uitvaart van prinses diana. Niet dat ik zo konings gezind ben maar prinses Diana was wel een echte prinses met een goed hart. Weet nog dat we op vakantie waren in Duitsland, toen er op het journaal verteld was dat zei overleden was. Hevig geschokt was ik.
 Een hele poos later zei oôs mam dat ze dat zo`n mooi liedje vond vandaar dat het op haar crematie ook is gedraaid.

Dag 4 Een liedje waar je bedroefd van wordt: Gerard Ekdom


Muzikale groetjes Yvon




5 opmerkingen:

  1. Inderdaad een mooi droevig liedje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een mooi maar droevig liedje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe meer vragen je krijgt, hoe meer herinneringen er komen bovendrijven merk ik zelf, best wel raar dat je ineens terug geslingerd wordt in de tijd! Nu ik je liedje zie weet ik ook nog precies dat ik het hoorde op het journaal. Schok was het wel, en daarna die 2 kleine prinsen die door die massa mensen naar de kerk gingen en hun moeder voor eeuwig kwijt waren. Bah, triest was dat.
    Dus inderdaad een song waar je bedroefd van wordt!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. herkenbaar Yvon, ik was ook helemaal geschokt toen en het is een droevig liedje, maar wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn van die momenten in de tijd dat je nog precies weet waar je was of wat je deed toen je het hoorde. Ook ik was helemaal van de leg die dag.

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...