zondag 13 januari 2013

Happy Birthday kaartje

Zo de hele dag gedaan over wederom een simpel kaartje, wil mijn nek en boven rug zo min mogelijk belasten. Dus kan iedere keer maar een minuut of 10 scrappen en dan moet ik even stoppen. Ben dus blij als het dinsdag is zodat ik weer naar de manueel therapeut kan gaan, de hoofdpijn is zo goed als weg door haar, nu de rest nog in orde zien te krijgen zodat ik weer er vol tegenaan kan gaan met scrappen en pc-en.

Zag op het blog van Stampin Up Challenge weer een leuke challenge, maak een verjaardgskaart, heb meteen een sketch gebruikt van  Mojo Monday en sla zo twee vliegen in een klap (normaal gesproken combineer ik nooit een challenge maar vond het ene mooie sketch en aangezien ik nu niet veel kan scrappen heb ik het zo maar even gedaan.

Gebruikte materialen: craft cardstok, papier van Stampin Up Orchard Harvest, de inkt is island indigo van Stampin Up.

Creatieve groetjes Yvon




11 opmerkingen:

  1. weat een schatje, je kaartje yvon!
    Fijn dat het al een stuk beter gaat met je en hopelijk goed nieuws dinsdag!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje is dit Yvon en ook dat ruitjespapier is heel leuk. Deze kleurencombi zou ik niet opgekomen zijn en knap gedaan dus.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Yvon! Succes voor dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. Leuk dat je meedoet met de stampin Challenge.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje heb je gemaakt.

    Bedankt voor het meedoen bij onze challenge.

    Groetjes Linda

    DT Stampin challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart zeg. Dat papier is geweldig hé! Mooi gecombineerd hoor. Dank je wel dat je meedoet met de stampin challenges. Veel succes.
    Groetjes
    Marion
    DT member Stampin Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeel veel succes bij de therapeut! En idd een mooi kaartje!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan Yvon, leuk dat je weer meedoet met Stampin Challenges, maar zorg wel goed voor jezelf hé? Niks forceren. ;) Sterkte metalles.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Yvonne

    Wat leuk dat er een dame van limburgs land meedoet aan onze challenge, en ik vind je kaartje heel leuk!!
    Super dat je ook materialen van Stamp'in Up! erin hebt verwerkt.

    XXX Kim
    Stampin Challenges DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart meet een mooie sketch
    Bedankt dat je meedoeet aan onze challenge

    Gr. Anita
    DT Stampin Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart! Ben gek op ruitjes en leuk dat je ook producten van Stampin'Up gebruikt hebt.
    Bedankt voor het meedoen met Stampin Challenges.

    Groetjes Tanja
    DT Stampin Challenges

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...