woensdag 23 januari 2013

Dag 6 muzikale uitdaging

Deze is zeer moeilijk want weet me sommige dingen niet echt meer te herinneren, maar zal eens nadenken. Welk leid doet me aan een plek herinneren......... Yep ik heb hem aan de stap tijd bij "madeira' en "de schuur

Dag 6 Een liedje dat je aan een plek doet denken: Michiel Veenstra

Ja, dit is hem dus echt ben niet zoveel op stap geweest, maar deze plaat blijft me altijd bij vond hem toen al lekker stoer klinken en nu nog, lekker ritme erin, mooie stem, kortom dit is "the place to be".

Muziekkale groetjes Yvon



2 opmerkingen:

  1. Jaaaa die is helemaal geweldig inderdaad!!
    Ieeuww, ik ruik meteen weer die "aparte" lucht van de schuur, iedereen kon ruiken als je daar geweest was! Was er wel altijd gezellig! Ik was nooit zo van de Madeira maar ging liever naar de Santa, meer mijn muziekding zeg maar.
    Leuk om zo weer terug te gaan in de tijd met een muziekje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig nummer yvon!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...