zondag 27 januari 2013

Muzikale uitdaging dag #10

We zitten al op 1/3 deel van deze leuke uitdaging. Vandaag een liedje waar je op in slaap valt, schreef gisteren al bij José  op haar blog dat ik met muziek in slaap val. Dus ik kan alles wel invullen. Maar waar ik echt bij in slaap kan vallen, Tja daar moet ik dan toch even over nadenken, want het is toch moeilijker dan je denkt.

Dag 10 Een liedje waar je van in slaap valt: Gerard Ekdom.

Heb gekozen voor 2 versie`s van slaap kindje slaap mocht je bij de eerste echt slaperig worden luister dan naar de tweede versie.



Tweede versie misschien blijf je hier wakker van.

Muzikale Groetjes Yvon.

2 opmerkingen:

  1. Hahahha, ja het verschil is groot, maar ik denk niet dat ik ook hierdoor in slaap val! ;-)
    Mooie keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk bedacht en ik ben net wakker, dus het viel mee....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...