woensdag 30 januari 2013

Dt werk Photo display Forget Me Not, muzikale uitdaging #13 en top 3 Nominatie bij Stampinup Challenges Blog

Eindelijk heb ik mijn photo display eens gemaakt, had het al enkele maanden in huis liggen, maar wist niet welke foto`s ik wilde gebruiken. Tot ik deze week foto`s van Dylan met Caroline kreeg, ja toen viel het kwartje snel. Nog even zoeken naar een leuke foto van Amy en Dave en Fellow die schat mocht ook niet ontbreken. Toen was het snel gemaakt.

Heb het photo display eerst alle randen geverfd met kaisercarft verf "antique White", mooie betaalbare verf die prima is, heb het opgebracht met een vochtig babylotion doekje zodat je geen egaal uiterlijk krijgt. Toen ben ik papier uit gaan zoeken en kwam ik bij Kaisercraft Forget-Me-Not uit, mooi blauw met wat rosé/rood erin verwerkt wat hier prima past. Alle randen van het papier maar ook van de plankjes heb ik ook nog eens aangezet met distressinkt Vintage Photo.

 

Hier heb ik het voorste plankje eruit gepakt, zodat je Dylan en Caroline goed kan zien.

Weer een plankje eruit gehaald, zodat Fellow goed zichtbaar is.

 En zo ziet het plankje van Amy en Dave er dan uit.

Dan nog een detail foto van het bovenaanzicht.

Gebruikte materialen: photo display, designpapier Forget-Me-Not, stickers en die cuts van Forget-Me-Not, kant en blauwe twine, pearls champagne, bloemen Ivory, letterstickers mini alpha, stansen van Cheery Linn de pair of ferns en Princess tree, verder spullen uit eigen voorraad.


Muzikale uitdaging #13

Bij deze muzikale uitdaging heb ik hulp gevraagd voor het vertalen, jeetje wat een woord voor iemand die bijna geen Engels spreekt of verstaat, maar ben eruit gekomen heimelijk (stiekem) plezier. José gaf me zelf een duidelijke omschrijving namelijk: Een guilty pleasure is een liedje waar niemand zogenaamd iets aan vind maar het stiekem wel zo leuk vind dat je het helemaal kunt meezingen. Bijv. Mexico van zangeres zonder naam. Je vind het niks maar stiekem zing je het als je alleen bent toch mee. En dat klopt ook maar ja om nu dan ook voor haar te gaan, dus even hard mijn hersens laten kraken die bijna een jaar ouder zijn daarom kraken ze ook zo.
Ik kies dus voor de spice girls wannabe, vod het toen ze hot waren echt bagger maar stiekem toch wel leuk lekker ritmisch dus als er niemand was dan gooide ik de radio soms open op dit lekker foute nummer en o, zo foute clip

Dag 13 Jouw guilty pleasure: Domien Verschuuren


Zie tot mijn grote verbazing dat ik in de Top 3 sta van het StampinUp Challenge Blog, dus mag ik hun badge hier neerzetten, bedankt, Dames.



Creatieve en Muzikale Groetjes Yvon.

6 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk Yvon.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeej wat een mooi display!! Weer eens iets anders dan de doorsnee fotolijst! Heel erg gaaf!!

    Krijg meteen een big smile op mijn gezicht van die spice girls, precies - ik vond er ook nooit niks aan, maar als je hem hoort begin je inderdaad spontaan mee te zingen!
    Ik vind het helemaal geweldig die muziekchallenge, je komt ineens weer heel veel bekende en minder bekende liedjes tegen, alleen al bij het zoeken/bedenken van een antwoord.
    Voor mij mogen er nog wel 100 vragen achteraan;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk gefeliciteerd Yvon, en wat is je photo display prachtig geworden, een plaatje, leuk om even alle foto's goed te kunnen zien. Dit is echt een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi weer yvon, ziet er erg mooi uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Yvon ,mooie foto display heb je gemaakt.proficiat met je top 3 plaats.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat display is super!!! Wat de muziek betreft, soms als ik aan het werk ben heb ik wel eens een andre hazes aanval. Ik zal hem nooit aanzetten als ik lekker muziek luister. Dan is het rock, maar dan ben ik aan het werk en denk aan Nederland en huppaaaaaaa bloed zweet en tranen....ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...