vrijdag 18 januari 2013

Muzikale uitdaging en Mail Art ontvangen

Zag deze muzikale uitdaging op José haar blog en ik wil hem toch aangaan, hoop alleen dat ik de 30 dagen vol krijg. Is een oude uitdaging uit 2011 van 3FM. Ben dan wel niet zo goed in woorden dus ik ga het met filmpjes van you tube doen. Wil er meteen bij zeggen kijk ook eens op José haar blog, niet alleen deze uitdaging is leuk maar ze schrijft ook super gedichte Sprakeloos heet haar blog.


Dit is de lijst met vragen, voor als je zelf ook mee wilt doen.

De vragen die je in 30 dagen moet beantwoorden zijn:
Dag 1 Je favoriete liedje: Michiel Veenstra
Dag 2 Je minst favoriete liedje: Gerard Ekdom
Dag 3 Een liedje waar je blij van wordt: Eric Corton
Dag 4 Een liedje waar je bedroefd van wordt: Gerard Ekdom
Dag 5 Een liedje dat je aan iemand doet denken: Bert van Lent
Dag 6 Een liedje dat je aan een plek doet denken: Michiel Veenstra
Dag 7 Een liedje dat je aan een bepaald evenement doet denken: Claudia de Breij
Dag 8 Een liedje waar je alle woorden van kent: Gerard Ekdom
Dag 9 Een liedje waar je op kunt dansen: Domien Verschuuren
Dag 10 Een liedje waarvan je in slaap valt: Gerard Ekdom
Dag 11 Een liedje van je favoriete band: Eric Corton
Dag 12 Een liedje van een band die je haat: Timur Perlin
Dag 13 Jouw Guilty Pleasure: Domien Verschuuren
Dag 14 Een liedje waarvan niemand verwacht dat jij hem leuk vindt: Eric Corton
Dag 15 Een liedje dat jou omschrijft: Timur Perlin
Dag 16 Een liedje waar je vroeger gek op was, maar dat je nu haat: Coen en Sander
Dag 17 Een liedje dat je vaak op de radio hoort: Claudia de Breij
Dag 18 Een liedje dat je graag op de radio had gehoord: Coen en Sander
Dag 19 Een liedje van je favoriete album: Bert van Lent
Dag 20 Een liedje waar je naar luistert als je boos bent: Timur Perlin
Dag 21 Een liedje waar je naar luistert als je gelukkig bent: Coen en Sander
Dag 22 Een liedje waar je naar luistert als je in de put zit: Domien Verschuuren
Dag 23 Een liedje dat je op je bruiloft wilt laten spelen: Timur Perlin
Dag 24 Een liedje dat je op je begrafenis wilt laten spelen: Michiel Veenstra
Dag 25 Een liedje dat je laat lachen: Claudia de Breij
Dag 26 Een liedje dat jij kunt spelen op een instrument: Domien Verschuuren
Dag 27 Een liedje waarvan je zou willen dat je het spelen kon: Eric Corton
Dag 28 Een liedje waardoor jij je schuldig voelt: Michiel Veenstra
Dag 29 Een liedje uit je jeugd: Bert van Lent
Dag 30 Je favoriete liedje van exact een jaar geleden: Claudia de Breij

DAG 1, Je favoriete liedje: Michiel Veenstra Dat is natuurlijk Eric Clapton, tears in heaven, sinds ik dit liedje voor het eerst hoorde wist ik meteen , mocht ik ooit sterven dan wordt dit liedje op mijn crematie gedraaid. hoop alleen dat het nog heel lang duurt voordat het voor mij gedraaid wordt. Heb het wel uitgekozen voor de crematie van mijn moeder 30 september 2001.




Vandaag ontving ik wederom leuke post uit Friesland deze keer van Wiebine, namelijk de mail art van de Swap op het forum van ScrapPlezier, ga de mijne dit weekeind maken en dan kan hij zondag verstuurd worden.
Wiebine bedankt hij is super.
Voorkant van de enveloppe.

 Achterkant van de enveloppe. 

De super leuke kaart die erbij zat, helemaal in stijl.

Creatieve en muzikale groetjes Yvon.

4 opmerkingen:

  1. fijn dat je hem leuk vindt Yvon, de strass-steentjes op de vlinders (op de envelop) zijn eraf gegaan met de post, dat had ik al verwacht... nou ja, geeft niets.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay Gaaf dat je het ook doet, en ik krijg meteen acuut kippenvel van je gekozen liedje. Het is inderdaad een geweldig nummer! Zal wel altijd een extra-gevoelige snaar raken bij jou.
    Thx ook voor je promo-praatje;-)

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En hoezo je bent niet goed met woorden, je schrijft al een hele tijd blogberichten dus dan moet je wel iets kunnen verwoorden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge Yvon en deze mail art van Wiebine is gewelig, mooie felle kleuren, plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...