donderdag 17 januari 2013

Ben stilaan toch bezig met mijn december daily en leuke post

Ben toch stilaan sinds een dikke week bezig met mijn december daily gelukkig heb ik wel toen iedere dag foto`s gemaakt, werk met kaartensketches dus dat gaat lekker vlot. iedere sketch op op de volgende blz. terug maar dan gedraaid. Wordt een leuk project alles is 15x15 cm leuk formaat ook om op te werken.





Verder kreeg ik vandaag super leuke post een mooie kaart van Janneke en een mooie tag van Esther met een pink ribbon stans, allebei bedankt hiervoor, jullie zijn schatten.

Kaart van Janneke,

Tag van Esther,

Creatieve groetjes Yvon.

3 opmerkingen:

  1. Ziet heel mooi uit Yvon en wat leuk dat je de tekst zo langs de foto's hebt geschtreven. De tag en het kaartje zijn ook heel mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je DD ziet er goed uit, hadden we in december ook al zoveel sneeuw gehad? Had ik alweer verdrongen....En wat heb je leuke post gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow gaaf! Maar zie ik daar een bekende tandartsstoel? Krijg meteen de kriebels;-)

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...