dinsdag 29 januari 2013

Muzikale uitdaging #12

Maar goed dat je berichten al vooruit kan plannen, (voel me nu Zaterdag) alles behalve fit) en weet dus niet of het doorzet of niet, dus dacht nu gaat het nog een beetje plan maar alvast wat muzikale berichten in. Als ik helder kan denken.

Welk liedje haat ik oef denk toch iets Nederlandstaligs ben ik gewoon gene fan van , dan bedoel ik die lambal muziek zoals Hazes, Koos Albers etcetc. Maar of dat nu echt haten is, dat is misschien een te groot woord, kan niet zeggen dat ik echt een liedje haat. Daarom kies ik een lied wat ik echt afgrijslijke vindt. Dit komt mede door die lange verschrikkelijke uithalen die hij heeft en misschien ook wel het accent. Kortom geen reet aan.

Dag 12 Een liedje van ene band die je haat: Timur Perlin.



Muzikale Groetjes Yvon.

4 opmerkingen:

  1. Dat was nogal een moeilijke opdracht, maar je hebt van mij gelijk dat dit afgrijselijke muziek is.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het accent vind ik dan weer net altijd leuk! Mooie taalvervormingen hebben sommige dialecten/accenten.
    Maar wat betreft je keuze heb je gelijk, ik hou ook absoluut niet van die zgn. Piratengasten.
    Alhoewel ik dan "Zij gelooft in mij" van André Hazes op de een of andere manier wel mooi vind (en stiekem keihard meezing als ik alleen ben;-))

    Beterschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt dit accent echt vreselijk hahaha, zo zie je maar smaken verschillen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal mee eens Yvon, maar hazes kan af en toe best leuk zijn hoor, zeker op feestjes en partijen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...