vrijdag 25 januari 2013

Dag 8 Muzikale Uitdaging en een tag gemaakt

Helaas mijn Engels is niet goed dus zal echt wat anders moeten gaan verzinnen, maar kom er wel op.....

Wordt dus iets Nederlands, van de kleuterschool kan ik bv klein kleinkleutertje nog wel maar wil toch wel een ander soort liedje. Dus denk dat ik wat van Doe Maar hga nemen, was ik ook groot fan van en net voordat ze echt doorbraken zijn we met een grote groep toen naar Someren Eind geweest daar speelde ze toen in een feesttent. Dit was mijn eerste concert wat ik bijwoonde, later zijn er nog veel gevolgd van diverse bands.
Zou het nog wel willen doen maar zit dan toch vaak met mijn gezondheid te klooien en om een uur of 2 tijdens een optreden te staan trek ik dus niet, zitten is geen optie want als ik mooie muziek hoor kan ik niet stil blijven zitten. Dus dat zal wel een droom blijven ,zo zou ik dus heel graag eens naar Anouk willen, maar ja op die muziek kan ik helemaal niet stil zitten.
Of Ik zou het ervoor over moeten hebben dat ik hoogstwaarschijnlijk een week uit de running ben en dat gaat me nu net te ver, dus Anouk mocht je dit lezen een thuisconcert hier in Nej-wieërt mag je altijd komen geven.


Dag 8 Een liedje waar je alle woorden van kent: Gerard Ekdom.

Heb dus gekozen voor Doe Maar de bom omdat dit gezongen werd door mijn idool toen der tijd Ernst Jansz. Iedereen was wilt van Henny Vrienten nee, gaf mij in die tijd maar Ernst Jansz, laatst natuurlijk ook naar het live concert gekeken op tv even herinneringen ophalen, super toch.



Deze tag heb ik vorige week snel gemaakt, Dylan zijn bedrijfsleidster Marisol bij de em-té ging naar een ander filiaal. Dus een zak met chocolade bollen gehaald bij de snoepwinkel hier en er maar een leuke tag aan gemaakt, jammer dat ze weg is in Nederweert,kon het goed met haar vinden.

Gebruikte materialen: witte tag, papier van Forget-Me-Not van Kaisercraft, net als de die cuts, parels White van Kaisercarft en nog ene rozet gemaakt met de stans van Tim Holtz, de letters weet ik niet meer van welk merk dat die zijn.

Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon....

3 opmerkingen:

  1. Doe Maar is echt jeugdsentiment! Ik vond ze ook geweldig!
    Toevallig zag ik op FB een neef(je) van mij had kaartjes voor hun concert in Kerkrade afgelopen week, hij was en is nog steeds een groot fan! Ik begin ook spontaan mee te zingen!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja geweldig Doe Maar, ik was toch meer fan van Hennie, maar smaken mogen verschillen toch. Nachtzuster vond ik ook zo mooi (misschien wel omdat ik toen zelf in de verpleging zat...).
    Je tag vind ik erg mooi, leuk met die rozet en de inhoud van dat zakje, jammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie tag Yvon. Fijne dag en groejtes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...