donderdag 24 januari 2013

Dag 7 muzikale uitdaging, nieuwe kaartencahllenge bij ScrapPlezier en mailart

Tja, hier had ik dus ook All Rapone & the Zydecco Express in kunnen vullen dus even op zoek naar wat anders en yes ook die spookt meteen door mijn hoofd.

Robert Gray Band die we in Geleen voor het eerst hebben horen spelen. we gingen er heen met als ik me niet vergis  Bert Vossen, Henk Douven,  en volgens mij nog een paar van Moulin Blues stichting, maar weet niet meer precies wie, begin zelfs te twijfelen of Bert Vossen erbij was, maar doet er niet toe. De sfeer was geweldig de muziek ook en dat is het belangrijkste. Was volgens mij in 1987 of 1988. Jeetje wat vliegt de tijd.

Dag 7  Een liedje dat je aan een bepaald evenement doet denken; Claudia de Breij.

Ook is er op het blog van ScrapPlezier weer een nieuwe kaartenchallenge waar je tot de 21ste februari aan mee kan doen en waar natuurlijk bij minimaal 5 deelnemers een waardebon mee te winnen is.

Deze sketch heb ik voor ScrapPlezier gemaakt en natuurlijk ook een voorbeeld van gemaakt. Neem anders even een kijkje op het blog van ScrapPlezier dan zie je wat de andere DT leden ervan hebben gemaakt.



Gebruikte materialen: Wit Cradtsock, designpapier van kaisercraft Secret Admirer, net als de die cuts, pearls en de ranger inkt vintage foto. 


Verder heb ik meegedaan aan de mailart swap via het ScrapPlezier forum. Ik kreeg een mail art van Wiebine super mooi ben hem alleen vergeten hier te laten zien, dus doe ik dat nu. Natuurlijk moest ik er zelf ook een maken en die ging naar Sylvana, hoop dat ze hem leuk vindt, was mijn eerste mailart swap die ik deed.

Mailart gekregen van Wiebine. De enveloppe voor en achterkant en de kaart.



Deze mail art heb ik voor Sylvana gemaakt, de enveloppe en daaronder de kaart.

Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon.

2 opmerkingen:

  1. Ja een topper is dat inderdaad!!
    Als Bert Vossen er bij was dan denk ik dat die Henk Henk Douven was, die zat ook in bestuur van Moulin Blues in het begin. Robert Cray heb ik op Moulin Blues gezien. Helemaal te gek vind ik hem! :-)

    Mooie om de dag mee te beginnen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Robert Cray super, ik vind alleen dat andere nummer (kan er even niet op komen, right next door ofzo) nog mooier. Maar deze swingt ook lekker. Mooie sketch met een mooi kaartje heb je gemaakt, Je mailart voor Sylvana vind ik ook super, leuk met die postzegel van ScrapPlezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...