zaterdag 26 januari 2013

Dag 9 muzikale uitdaging en DCL #171

Ja, wat vliegt de tijd, zit alweer aan dag 9 bij mijn muzikale uitdaging en ook deze is weer leuk het leuke eraan, is dat je je weer dingen herinnerd die je vergeten was en dus op zoek gaat naar ook wat oudere muziek, door de leuke vragen die er in de lijst staan
.
Maar met deze vraag heb ik toch zoiets van mmm hier kan van alles bij komen en wat versta je onder dansen, dat kan in principe op iedere muziek denk ik. Daarom kies ik voor een Anouk, ben weg van haar stem, wat kan die meid haar strot open trekken, maar ook heel ingetogen zingen. Heb er diverse cd`s van en natuurlijk mijn ringtone op mijn telefoon is van Anouk. Maar ja, welk liedje ga je dan kiezen, Out of my bed vindt ik geweldig, lost, Sacrifice, nee het wordt Nobody`s wife. Is gewoon moeilijk om een keuze te maken tussen haar mooie nummers. Zet je speakers op luid en ga ervoor, gooi je heupen los op Anouk.

Dag 9 Een liedje waar je op kunt  dansen: Domien Verschuuren

Natuurlijk scrap ik ook soms nog wat al gaat het nog steeds moeizaam, ben nu bezig met DT werk wat ik nog niet kan laten zien, dus even weinig op mijn blog om naar te kijken maar des te meer om naar te luisteren.


Deze keer is de uitdaging van Cornelie een super leuke uitdaging met kleuren. 
Dit zijn de nieuwe voorjaars kleuren voor 2013, dus gebruik minimaal 5 van deze kleuren op je kaart.

Natuurlijk is er ook weer een sponsor en deze keer is dat MadeByMaly, je kan nog meedoen tot vrijdag 1 februari tot 18.00 uur op het blog van de Ducth Card Lovers




Heb deze keer ene tag gemaakt met een nieuwe lijn van kaisercraft, Secret Admirer.




Muzikale en Creatieve groetjes Yvon.

6 opmerkingen:

  1. Mooie tag Yvonne. Een cadeautje op zichzelf. Leuk dat tule! Daar denk ik nu zelden aan om dat eens te gebruiken.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie tag, inderdaad is dat tule er gaaf bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie tag heb je gemaakt Yvon, hij sprong er voor mij gelijk uit, prachtig.
    En Anouk, ja wat een stem heeft ze he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anouk is een echte rockbitch, een van de beste zangeressen in Nederland. Vind haar ook helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echte voorjaarskaart met deze kleuren, bloemen en het tule doet het ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...