woensdag 2 januari 2013

Happy Love en jaarboek 2013


Een foto uit de oude doos denk zo`n 44 jaar geleden, ik dus toen ik klein en lief was....
Heb gewerkt met de mooie papier lijn van Kaisercraft Pickled pear, wat een geweldig mooi kleuren heeft dat papier.

 Gebruikte materialen; Wit cardstockdesign papier pickled pear en de paperpad ervan, zwart twine, pearls pewter,stans van Cheery Linn mini fanciful flourishdie cut van pickled pear, stickers tekst van de lijn pickled pear, pons van Fiskars uppr crest borderwitte roosjes, stempels van kaisercraft Life sentiments, Washi tape snow in green.

Enkele detail foto`s.


Dit jaar maak ik geen pl maar een jaarboek met allerlei leuke, minder leuke mooie en ontroerende dingen. Wist vorig jaar op een gegeven moment met name na de revalidatie niet meer wat ik moest schrijven dus dacht dan maak ik nu een jaarboek. Mijn eerste kaartje is af ga he maken met dezelfde pageprotectors dan die van het pl.



Creatieve Scrap Groetjes Yvon.

4 opmerkingen:

  1. Wow Yvon deze is prachtig mooi geworden en wat ben je een schattig mooi meisje op de foto. Leuk met dat touwtje langs die foto.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi zo met die kleine vierkantjes op dat wit, zo subtiel dat kleine stukje uitgeponste onder de foto met dat groen eronder. Heel erg mooie LO Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie LO Yvon ik haal je er niet uit.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...