maandag 28 januari 2013

Muzikale uitdaging dag #11


Muzikale uitdaging dag #11

Wat is een favoriete band van mij dat zijn er best wel veel, Anouk, Krezip, Queen maar ook 
Rowen Hèze en voor die laatste band ga ik, omdat het een heerlijke Limburgs Dialect band is. Waar ik dol op ben. Wij spreken hier dan ook echt dialect wel weer anders dan Rowen Hèze, die spreken echt Horsters dialect en wij hier toch echt Nej-wieêrts, weet ook niet hoeveel dialecten Limburg heeft maar heel veel dat weet ik.

Dag 11 Een liedje van je favoriete band: Eric Corton.

Muzikale Groetjes Yvon.

2 opmerkingen:

  1. Hier Doospels;-)
    Er zijn volgens mij tig dialecten, binnen een paar kilometer (Weert bijv.) praten ze net weer ff iets anders. Rowwen Hèze is super! Ik hou er wel van.

    (Check ff je Facebook-berichten, uitleg had ik daarheen gestuurd over dag 13! Was niet thuis en heb geen blogger op mijn telefoon, had ik je ff opgespoord op FB;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk bedacht weer Yvon, zo goed dat je dit elke dag bij houdt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...