zaterdag 19 januari 2013

Dag 2 muzikale uitdaging en DCL #170

Dag 2 alweer van de muzikale uitdaging deze is voor mij moeilijker omdat ik niet hou  van lambal muziek, de echte hardcore/punk (sorry Dylan). Dus ik ga even zoeken op you tube wat ik echt niet leuk vindt.

Dag 2 Je minst favoriete liedje: Gerard Ekdom


Zoiets dus zoals de alpenzusjes en dat gejodel afgrijselijk dus luister hem maar niet af als ik jou was.


De nieuwe challenge bij de DucthCardLovers is van Anja, deze keer weer ene sketch en het dt team mocht gebruik maken van een van de leuke digi stempels van Robyn's fetish., die tevens deze week onze sponsor is. Je mag als winnaar 5 digitale stempels bij hun uitzoeken, dat is altijd een leuk cadeau. Zelf heb ik voor een bloemen  digi gekozen. Je kan nog meedoen tot vrijdag 18.00 uur op het blog 
van DCL.

Dit is de sketch die Anja voor ons had verzonnen.

Dit is mijn uitwerking van de sketch incl. de digi stempel dus.

Muzikale en creatieve groetjes Yvon....



9 opmerkingen:

  1. Hahahaha echt afschuwelijk die alpenzusjes, maar van de sketch heb je een pracht kaart gemaakt Het afdrukje is ook heel leuk met die bloemetjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeutje, daar loop je spontaan een trauma van op!!!

    je kaart daarintegen vind ik geweldig, wat een lieffie!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vreslijk liedje Yvon.
    Mooie kaart heb je gemaakt met die digistempel, leuke challenge ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ja helemaal eens met je gekozen liedje. Categorie "bagger" ;-)

    Je kaart hoef ik niets over te zeggen, altijd mooi!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die bloemetjes doen het goed op je kaart, super leuk geworden.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje hoor Yvon en die muziek kun je toch geen muziek meer noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, over smaak valt niet te twisten, maar dit is ook niet de mijne :)
    Gaaf kaartje, Yvon! Schattig is dat bloemetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yvon ik heb jou advies opgevolgd en heb NIET naar het filmpje geluisterd dus daar kan ik niks over zeggen je kaartje vind ik wel heel mooi leuke stempel heb je uitgekozen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart
    heb maar niet naar het liedje geluistert
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...