dinsdag 22 januari 2013

Dag 5 Muzikale uitdaging

Oef, soms worden het zwaar om 1. 2. 3 een liedje te vinden en wil niet steeds op mijn mam terug komen dus wat anders verzinnen. Ja, natuurlijk die mooie goeie ouwe tijd met All Rapone en de Zydeco express. Even boven gekeken maar heb de foto album die ik over hun heb gemaakt op zolder liggen. dat was een mooie tijd, we noemden ons de chicken train. Ik had t-shirtjes getekend en laten drukken en die deden we bij ieder optreden aan, of ze nu in Ospel bij de Prins speelde, of in Friesland (Donkerbroek), Keulen of zelfs Denemarken, Johan en Yvon gingen naar zoveel mogelijk optredens. Patty de zangers (onderste foto helemaal achteraan) heeft zelfs enkel dagen bij ons gelogeerd op beurseland waar we toen woonden en Ben Bording, Micheal O met nog enkele andere zijn op bezoek geweest, dit was een super tijd. Moet mijn foto album toch een gaan opzoeken, heb zelfs nog met Patty en ben en soms met Michael geschreven en dat zelfs in dat steenkolenengels van mij (kreeg ik weer een brief of kaart dan moest Johan die meestal vertalen. Kortom dit was onze tijd de tijd van The Chicken train, (dat waren niet alleen Johan en ik maar ook Joost , Henk, Marga Edje en weet ik niet al wie meer. Maar de herinnering blijft gelukkig, zoals de foto`s, kaarten en brieven, elpees (die ik niet meer kan draaien gaat lastig in ene cd speler).


Dag 5 Een liedje dat je aan iemand doet denken: Bert van Lent



Muzikale groetjes Yvon

3 opmerkingen:

  1. Eerlijk gezegd had ik er nog nooit van gehoord! Maar het werkt wel aanstekelijk vrolijk :-)

    Mooie herinneringen kun je terughalen met die vragen he? ;-)


    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat als Nederweertenaar, hahaha, maar volgens mij kwam jij ook niet bij de Prins of wel??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk deze muzikale posts van jou, even heel iets anders....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...