dinsdag 1 oktober 2013

Weekendje Scherpenzeel

Zo, gisteren terug gekomen van een super gezellig weekendje Scherpenzeel op de Veluwe. Met Dorine, Maaike en Karin, dat was genieten zeg. Alleen is het soms op de foto`s of we niets deden dan eten, zoveel eetfoto`s zijn er gemaakt. Gelukkig maakte Maaike ook scrapfoto`s.
Best wel een productief weekendje geweest Karin aan een mooi trouwalbum, Maaike haar pl en art journalen, Dorine is aan het mozaïeken, zo mooie en zo`n zooi dat het geeft (haha) maar daar hebben ze bezems voor. Zelf heb ik 9 kaarten gemaakt met stampin up spullen.

Dit was voor mij de tweede keer in Scherpenzeel, echt een mooie locatie alleen ligt het kort bij Barneveld en weet nog niet of me dat goed bekomt, aangezien de longarts vanmiddag belde (zou ze ook doen over een sputum uitslag) en helaas die was niet goed een dikke luchtweginfectie dus nu 10 dagen AB kuur. Maar dat verklaard dan weer wel veel waarom ik moeite had bij de revi met fietsen vorige week en op het park met lopen, (buiten adem). Dus hoop dat de kuur snel aanslaat.
Morgen weer revi dus ben benieuwd hoe het gaat, maar ja vandaag pas 2 capsule`s ingenomen in totaal dus nog weinig effect en lang geslapen vanmiddag.

Trouwens het volgende weekend is alweer geboekt voor maart, dan een keertje in de buurt bij Tilburg, ligt de scrapheap dan weer in de buurt, tja bij een scrapweekend, moet je wel locatie`s zoeken, waar parken en scrapwinkels in de buurt zijn.

Vrijdag en zaterdag foto`s, van scrappen, verbaasde blikken en eten, vrijdag overheerlijke tomatensoep die Dorine gemaakt heeft. Dorine is tot Kokkin gebombardeerd.
Zaterdagmiddag mijn toetje gele optimel met blauwe bessen, alleen hadden ze of te kleine kommetjes of te grote, s`avonds mini pizza`s gebakken in een pizarette en die waren heerlijk, nee overheerlijk.
Zondagmorgen heeft Maaike een km of 8 gewandeld toen we eigenlijk nog allemaal op bed lagen, ja ik was net wakker maar ook niet in staat om zo`n wandeling te maken, heeft wel hele mooie foto`s opgeleverd.
Stukje Scherpenzeel en omgeving, Dorine`s mozaïekwerk, mijn SU kaartje.
Zondagavond eten bij barnie`s chicken restaurant op het park, mmmm. Karin als vaatwasser uitruimer, en Maaike uit haar humeur met een spelletjes mindfeud tegen Dorine. De laatste foto is ook het einde van ons uitje, een afscheid drankje met appelgebak voordat we op maandag naar huis vertrokken.

Meiden bedankt voor dit heerlijke weekend met een lach en een traan, maar wel heel intens genoten.

Hieronder 8 kaarten die ik gemaakt heb als voorraad, met SU spulletjes. Een staat er niet op, hoop dat die morgen bij Rosalien bezorgd wordt, de verhuiskaart (dus die wordt nog wel getoond). Wat is dit toch heerlijk spul om mee te werken, had wel foto`s bij me maar ben alleen aan de kaart geweest.




Geniet ervan, Liefs Yvon...

14 opmerkingen:

  1. oh wat hebben jullie het gezellig gehad zeg, ziet er superleuk uit en wat een mooie kaartjes heb je gemaakt, dat SU spul is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb mijn volgend lijstje weer klaar, de kaart voor rosalien daar heb ik stempels van dorine op gebruikt de vlinder ervan heb ik snel nog besteld met ponsen en de bloemen staan nog op mijn lijstje

      Verwijderen
  2. Super wat een heerlijk weekeinde met deze vriendinnen.
    De kaartjes heb je ook heel mooi gemaakt en ik kan me voorstellen dat het volgende weekeinde alweer geboekt is.
    Geniet nog lekker na Yvon en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's Yvon, 't lijkt erop dat jullie het prima naar de zin hebben gehad, lekker zeg. Mooie kaarten heb je gemaakt en wat veel !! ik zag trouwens ook aardig wat SU ponsjes op tafel liggen... verzamelaar !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dan ziet er supers uit hoor en fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, even lekker bijtanken. En ook nog erg productief geweest mooie kaarten heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er gezellig uit! en productief! je kaarten zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er supergezellie uit!!
    Goed dat jullie zo genoten hebben. Vooral die Optimel deed je goed zo te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yvon , de foto's laten al zien dat het kei gezellig is geweest.En je bent goed bezig geweest.Mooie kaarten.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was super......
    Gr Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet eruit als een super geslaagd weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het ziet er uit als een super leuk en geslaagd weekend. En je hebt mooie kaartjes gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yvon dat ziet er heel gezellig uit zo met elkaar
    en heel leuk dat het zo gezellig weekend is geweest
    je hebt prachtige kaartjes gemaakt
    en de andere meiden zijn ook lekker bezig geweest
    Top
    groet Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nu dacht dat ik een berichtje had gestuurd maar ging niet goed geloof ik
    Maar Yvon je kaartjes zijn heel mooi
    en vind fijn dat je een leuk weekend hebt gehad met de meiden
    en ook die zijn leuk bezig geweest

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...