vrijdag 11 oktober 2013

Muzikale Vrijdag #32, mooie roos en Amy`s nieuwe tattoo

We gaan vandaag verder met de vier elementen als muzikale uitdaging. Deze muzikale uitdaging is een echt uitdaging voor het vinden van zelfgemaakte foto`s erbij, het gaat namelijk over vuur en ik heb schrik voor vuur, dus even zoeken of ik wat heb. ja, na wat zoekwerk vond ik enkele foto`s. De eerste foto is niet van mijzelf maar van Amy en Dave, de rook was van een grote brand 14maart dit jaar toen ik op scrapweekend ging, net buiten Nederweert, (aangezien rook met vuur te maken heeft vond ik deze foto er toch bij horen, de derde foto is van afgelopen nieuwjaar vuurwerk bij ons in de buurt en de laatste is het vuur waarmee deze luchtballon vorig jaar de lucht inging. (als je goed kijkt zie je links Amy in de luchtballon staan en ernaast haar schoonvader, heb er toen heel veel foto`s van gemaakt).
Maar nu over tot de muzikale opdracht "VUUR"

Ik ga voor het schitterde nummer van Bruce Springsteen een man met een ontzettend mooie stem, I`m on fire. Volgens mij heb ik ook nog gene nummer van Springsteen gehad, (zo uit mijn hoofd) wat ik dus weer niet snap want heb er wel enkele cd's van, raar mens ben ik toch., om zo`n knakker niet te gebruiken bij de muzikale uitdaging.

Vorige week moest Johan in het ziekenhuis zijn en toen hij eruit ging kreeg hij een mooie witte roos aangeboden van het ziekenhuis omdat ze zich een senior vriendelijk ziekenhuis mogen nomen. Moet zeggen nu is Johan nog wel geen senior, maar de rozen inmiddels wel en ze staan al 9 dagen.
Heb er namelijk twee want Peter die Johan naar het ziekenhuis had gereden, die kreeg er natuurlijk ook een en die heeft hij aan Johan gegeven. Kon het nu niet weerstaan om ze even te fotograferen zo mooi staan ze nog.

Als laatste laat ik jullie mee genieten van Amy`s nieuwe tattoo, die ze gisteren af heeft laten maken en s`avonds kwam showen. Vindt hem schitterend, Mayke goed gedaan hoor en zo strak die letters super.

De afbeelding is natuurlijk Fellow, Amy`s geliefde hond, met een mooi meisje erbij in de avondzon. Zou zelf zo graag een herinnering aan mijn moeder en onze overleden hond laten zetten maar ik ben dus niet zo stoer, als mijn dochter en zoon die wel een tattoo durven te laten zetten en moeders durft dat dus niet. Het idee heb ik al langer in mijn hoofd maar de uitvoering (lees moed laat nog wel even
op zich wachten).



Muzikale en Gezellige Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Bruce heeft soms ook gave teksten idd!! Nice!

    Jeej Yvon, bij alles wat jij achter de rug hebt qua pijn en toestanden is een tattoo toch zeker maar een kleinigheidje!!?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker nummer van Bruce en wat bijzonder die ballonvaart, heb ik ook 1x gedaan, zo'n geweldige ervaring. Je rozen staan nog prachtig en ik kan me voorstellen dat Amy erg blij is met haar tattoo, ik zou het zelf ook niet durven en doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...