dinsdag 8 oktober 2013

HAPPY voor SUper challenge blog

Deze kaart net gemaakt voor het SUperchallenge blog. De opdracht was maak een kaart met letters en of cijfers. Helaas had ik alleen een embossingmal van Tim Holtz, dus deze maar in de hand genomen en gecombineerd met het mooie Epic Day and That papier.
Het geemboste gedeelte heb ik zachtjes ingewreven met Pool Party inkt en bewust op sommige plekken iets harder gedrukt, zodat het wat meer diepte kreeg op bepaalde plaatsen. Op het strookje papier onderaan heb ik het woord Happy omlijnt met een zwarte fine liner zodat het toch een blije kaart wordt en de nadruk niet alleen op de cijfers ligt maar ook op de letters.
Verder heb ik een strook van het mosaic papier gesneden en aan de buitenkant van de kaart er meteen op geplakt en dan een strook met foamtape er iets over laten vallen zodat je ook hier een mooie diepte in krijgt. Toen mijn vlinderpons (yep, had hem nog net op tijd besteld in de aanbieding) eerst de grote vlinder uit het design papier geponst en daarna op hetzelfde designpapier met pool party de vlinder gestempeld en uitgeponst met de kleinere pons, de voelsprietjes met zwart gestempeld en de rest van de kaart afgewerkt met rhinestones zilver. Verder heb ik met de fine liner de rest van het design papier ook een lijntje gegeven vond de kaart anders net niet af.
Ben eigenlijk best wel tevreden over deze kaart ondanks dat het ene zeer snelle kaart was.
Stempel Groetjes Yvon...

6 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren bij elkaar Yvon, kaart is een plaatje ! Grts. !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon,
    Prachtige kaart mooi gedaan met de inkt op de cijfers.De vlinder mal is wel heel mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en mooie kleuren heb je gebruikt. Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi met dat embos en die rand rechts vind ik ook erg gezellig om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvon, wat een werk moet je aan deze kaart gehad hebben! Ik vind hem prachtig! Leuk dat je weer meedoet bij SU-per Challenges!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaarjte prachtig!! Wat leuk dat je meedoet met SU-per challenges!! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...