maandag 28 oktober 2013

Super lief kaartje gekregen en mooie rozen

Vandaag een super lief en mooi kaartje van Alida gekregen. Zodat ik het eind van de revi kan vieren en ze het top vindt dat ik het heb volgehouden. Tja, ik weet waar ik het voordeed dat scheelt, niet dat ik nu niet meer snel buiten adem ben dat niet, want de astma blijft gewoon, maar kan er nu beter dan voor de revi mee omgaan, terwijl, ik dacht dat dat niet beter kon.
Wat ze op de revi ook heel positief vonden was dat ik op tijd rust nam, maar ja wat wil je als de rest van je lichaam ook vaak dienst weigert, je leert luisteren naar je lichaam of je kortademigheid.
Alida super bedankt voor je mooie kaart en een geweldige tekststempel erop.


Verder mijn rozen gefotografeerd die op hun eind liepen, ze waren zo mooi open gegaan en zo mooi verschillend van kleur. Zeer donker rode, rood/rosé achtige, rood met gebroken wit erin etc. en dat voor een bosje van de aldi, anderhalve week plezier van gehad, krijg je waar voor je geld.




Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Super wat een leuke kaart heb je gekregen
    van Alida en de rozen zijn ook erg mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. graag gedaan Yvon en je hebt het verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...