vrijdag 18 oktober 2013

Muzikale vrijdag #33 en kerstshow in Weert

De vier elementen , zijn nog niet klaar nog twee te gaan en vandaag gaan we voor Aarde, de keuze van muziek is niet zo moeilijk, denk dat mijn foto`s meer problemen op gaan leveren. Maar ja, voor hetzelfde geld valt dat mee, want dat dacht ik over vuur ook. Dus ga even wat foto`s uitzoeken om te kijken of we aarde erbij hebben zitten, de muziek zit al in mijn hoofd dat scheelt, dus daar hoef ik zo meteen niet echt naar te zoeken. Na, wat zoekwerk in mijn vele foto`s is het dan toch weer gelukt.
Als eerste foto je voeten aarde met de grond, de tweede foto is Groeve `t Rooth in Zuid-Limburg (hoe diep is de aarde?), de derde foto deze verklede man/boom stond toen ik in Ciro was op het terrein van Ciro in Horn. daar was een expositie te zien over kunst, heel interessant en ben dus blij dat ik mijn camera bij me had, en de laatste foto is dan onze voortuin in de avond.
Nou, zo krijg je toch heel wat aarde op een foto.

Ben totaal geen fan en nooit geweest van Michael Jackson, al kon hij geweldige shows geven met zijn dansen. Maar dit liedje is toch wel mijn ding een van de weinige songs die ik mooi vindt van Michael Jackson, dus vandaag kies ik voor Earth van Michael.

Afgelopen dinsdag was ik even bij Intratuin om de kerstshow te bekijken. Moet zeggen dat hij veel leek op de kerstshow van vorig jaar althans zeker wat spullen betreft, denk dat ze vorig jaar niet veel verkocht hebben want het lijkt me stug dat er dit jaar precies dezelfde trend te zien is, dan vorig jaar. Sommige dingen waar wel in een ander jasje, maar de hokken/kamers waren er weer wat wel leuk was alleen in een ander jasje gestoken. Al met al was het wel leuk om er even rond te lopen, maar weet nog steeds niet wat ik er nu echt van vond, wat ik vorig jaar zo mooi vond de hokjes/kamers dus die vielen me dit jaar wat meer tegen, dit jaar trokken me meer de tafels die erg mooi gedecoreerd waren en in overvloed, mooie met die takken, verlichting etc. erboven, denk dat dat het meeste indruk op me gemaakt heeft.

Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. leuk nummer en wat heerlijk al die kerst weer bij intratuin, ik krijg er gelijk zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great minds think alike, oftewel grote geesten denken vaak hetzelfde ;-)
    The Earth Song is een subliem liedje, qua tekst gewoon superb!
    Mooi ...

    Heb bij Intratuin altijd zoiets van ja ik kan wel van alles kopen, maar de sfeer kun je thuis nooit nabootsen omdat het daar zo veel en vol is komt het heel betoverend over, thuis is het dan maar zo van mwah, valt wel tegen.
    Ziet er wel altijd prachtig uit.

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...