donderdag 24 oktober 2013

Kaartenchallenge #16 bij ScrapPlezier

Dacht zal deze keer eens wat anders verzinnen ipv een sketch, net als vorige keer dus. Moet zeggen dat we genoeg deelnemers deze keer hadden om er een leuke prijs uit te laten gaan, dus ik zou zeggen doe gezellig weer mee op het blog van ScrapPlezier. Je kan meedoen t/m 21 november 24.00uur dan sluit de inzendtermijn.

Wat is de bedoeling, van deze keer. Laat je inspireren door onderstaande afbeelding en maak daar een leuek kaart van.

Ik liet me door best wel veel dingen inspireren, namelijk het riet van de stoel, het vele wit, bruin en blauw, het zacht van het bont werd op mijn kaart vervangen door kant, het stuk twine, maar ook het onderste stuk papier waarvan het bruin zacht aanvoelt en als laatste de winterse sfeer op de afbeelding.

Ga snel kijken op het ScrapPlezierblog en ik zou zeggen verras ons.

Creatieve Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. mooi gedaan Yvon en leuk om te lezen waar jij de door hebt laten inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi resultaat Yvon!
    De kleuren zijn erg mooi!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...