woensdag 16 oktober 2013

Kaart gemaakt van restjes scrappapier en een kaart ontvangen

Helena, vroeg aan mij om met restjes een kaartje te maken, dat is dus een uitdaging om dat voor elkaar te krijgen. Ben dol op uitdagingen, dus daar ging ik lekker mee aan de slag. Dit is het resultaat geworden, dus ben voortaan van plan om mijn restjes ook maar eens te gaan bewaren i.p.v. steeds weg te gooien, want vindt de kaart best wel leuk geworden.

Dit waren de restjes die ik kreeg van Helena.

Dit is de kaart geworden die ik ervan heb gemaakt.

Gebruikte materialen: wit cardstock, designpapier, paspop en doily french pastry, washitape firework, kantje (onderaan de jurk), rhinestones lime, stempel birthday,van  knoop en touwtje uit eigen voorraad.
Heb het designpapier de randjes allemaal beïnkt met bruine inkt.

Vanmiddag toen ik sliep, (na de revalidatie dus) is de postbode geweest en was blij verast met een super mooie kaart van Els. Dank je wel Els en wat is hij mooi met die panpastels gemaakt super lief van je.

Creatieve Groetjes Yvon...

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk dat je deze uitdaging bent aangegaan met de restjes en de kaart is heel mooi en vrolijk geworden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel erg kleurig en vrolijk uit!! Zo zie je maar weer dat we best wat zuiniger kunnen zijn (oma spreekt ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, oma, hahaha, ik ben altijd van het weggooien zal ik het bewaren voor jou.

      Verwijderen
    2. Is goed misschien kan ik er op een goeie dag een kamertje mee behangen of zo ;-)

      Verwijderen
  3. Goed gedaan, een mooie kaart is het zo, leuke indeling en een echte eyecatcher is je paspop! Mooie kaart kreeg je van Els, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvon,
    Prachtige kaart heb je van de restjes gemaakt.En wat een mooie kaart heb je ontvangen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat je hem hebt ontvangen Yvon en ben blij dat je hem mooi vind.
    Geniet er van en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een mooie kaart en dat alleen met restjes, erg goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...