dinsdag 8 oktober 2013

New Home

Yes, Mijn 9de SU kaartje kan ik laten zien, Rosalien heeft hem ontvangen. Het is een kaartje met een mooie lijn SU papier waar ikzelf dol op ben. Rosalien is nu dus echt verhuisd en dat verdiende natuurlijk een kaartje en als SU demo (zei dan) kan je natuurlijk het best een SU kaartje sturen. Nee, zonder gekheid ik had dat weekend ook niets anders bij me.
De stempels bloem, bloemknopje en vlinder had ik van Dorine geleend, maar inmiddels heb ik de vlinderset nog net op tijd via de actie kunnen bestellen.

Stempel Groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel mooi dit papier en jouw kaart als geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje, erg mooi papier&bloemenstempel!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig kaartje, mooie kleuren, daar zal Rosalien blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het is werkelijk een prachtkaart Yvon. Bepaalde kleuren trekken mijn aandacht en ik hou van deze i.c.m. wit.

    Fijn weekend, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...