maandag 21 oktober 2013

Niet goed voor de lijn, maar wel heel lekker.

Dylan kwam net even aan en ik kreeg me toch wat lekkers, althans zo ziet het eruit en daar ga ik na het eten vanavond natuurlijk van proeven . Zal moeilijk worden om niet alles achtereen naar binnen te werken, maar dat was ik niet van plan. Dit is echt iets, om ervoor te gaan zitten en genieten van dit lekkers. Waar gaat dit nu over zullen jullie je wel afvragen. Nou over overheerlijke bokkenpootjes en truffels. Gemaakt door Connie  zie vaak genoeg de lekkernijen van Connie voorbij komen op facebook, maar als je s`morgens een keer facebook opent er er vliegen meteen truffels voor je ogen, dan is dat mmmmm. Connie had me dus beloofd om Dylan wat mee te geven, (had dus alleen enkele truffels verwacht) maar nee ik kreeg er zelfs heerlijke bokkenpootjes bij, (normaal doe ik die enkele in een kom met gele optimel vla, maar dat vindt ik zonde van deze zelfgemaakte bokkenpootjes, dus die worden zo verorberd. Maaike en Karin , ik geniet en jullie mogen via de foto meegenieten, haha.

Connie onwijs bedankt, ik kan dan wel niets lekkers maken, maar er komt binnenkort wel
wat naar je toe.

MMMMMjammie Groetjes Yvon...

11 opmerkingen:

  1. oh wat ziet dat er heerlijk uit Yvon, mmmm......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Straks onder feuten op tv ga ik even genieten, 1x puur en 1x melk truffel en dan als afsluiter 1 bokkenpootje, ja dat is pas echt genieten. Ik zal aan jullie denken als ik aan het genieten ben. haha

      Verwijderen
  3. Wat ben jij gemeen zeg!!!






    Nee hoor, geniet ervan en groot gelijk dat je ze zonder de vla eet. Zou inderdaad zonde zijn denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik dacht dat moet ik Karin en Maaike toch even laten zien, zal als ik ze geproefd heb wel even laten weten hoe ze smaakte, haha

      Verwijderen
  4. Hahahahahaha...... Smakelijk! Erg lief van Connie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahahahah...... Erg lekker! Geniet ervan! Lief van Connie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat ze je super gesmaakt hebben Yvon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb gisterenavond 1 puur en 1 melk truffel gegeten en die waren lekker, de bokkenpootjes nog niet geprobeerd knap he, maar van deze lekkernijen moet je genieten en proeven

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja lekker!! Ik heb laatst van iemand een recept gekregen voor een soort van taart, moeten ook bokkenpootjes in, maar denk dat deze daarvoor te lekker zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De truffels zijn inmiddels op, de bokkenpootjes nog dicht, maar denk straks niet meer. MMMMMMM wat waren die truffels lekker dan kan je toch zien dat zelfgemaakt (nou, ja niet door mij dan) toch veel lekkerder is dna die verpakte uit de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...