zaterdag 26 oktober 2013

Halloween kaartjes gemaakt.

Vanmiddag tijdens wat werkzaamheden achter de pc, op tijd pauze genomen vanwege mijn nek. Toen ben ik dus maar begonnen om enkele Halloween kaartjes te maken.
Had dit papier met bijpassende stempel bij harlekino in augustus gekocht toen we enkele dagen in het zuiden waren. En aangezien ik enkele Halloween kaartjes heb gekregen wil ik natuurlijk ook wat terug sturen. Er volgen er nog enkele, maar die ga ik morgen proberen te maken als ik weer mijn werk achter de pc voorzet.
Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon, mooie kaartjes! Mooi papier!!
    Groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn gaaf yvon! die hoed is geweldig!!

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn erg leuk Yvon, ik vind die met die ballen het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...