zondag 1 september 2013

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan!!! Update scrapRoom

Hoi, lieve lezers van mijn blog. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, voor mij is nu het nu een tijd van gaan. Niet getreurd ik heb alleen besloten om met de DutchCardLovers te stoppen, met bloggen en  mijn dt werk bij ScrapPlezier blijf ik natuurlijk wel doen.Niet dat ik het te druk heb om een keer een kaartje te maken, maar de uitdaging is er voor mij af en ook laat mijn gezondheid soms te wensen over. Dat samen heeft mij doen besluiten om echt definitief te stoppen bij de DucthCardLovers, wel met pijn in mijn hart, want we waren met elkaar een fijn team. Dat ga ik dus wel missen, maar de meeste ken ik persoonlijk goed genoeg en heb er zo ook contact mee, dus dat verzacht te pijn iets. Heb het met liefde en plezier gedaan ook de taken achter de schermen die de meeste deelnemers niet zien en weten, maar neem aan dat mijn stokje over genomen wordt door een ander DCL lid en Rosalien er niet alleen voor komt te staan. Ben bijna 4 jaar actief geweest bij DCL, met 2 x een stop vanwege mijn gezondheid, nu kan ik een keertje zelf weer meedoen na bijna 4 jaar, wat ik ook wel een keertje van plan ben.

Meiden heb genoten van deze mooie DCl tijd en ik zou zeggen ga op deze voet verder, want het is en blijft een mooi en gezellig blog met super challenge`s.

Dutch Card Lovers

Ja en het is echt waar mijn ScrapRoom is nu helemaal klaar op mijn scraptrolly en een scraptas na, die ik nog moet nakijken maar die zijn netjes onder mijn bureau geschoven. Op dit moment heb ik zelfs nog 1 lade en in een kast een vak open en onder mijn werkplek op de onderste plank kan ik nog wel wat spulletjes kwijt. Ja echt waar je gelooft het niet, schaam me bijna kapot, haha wat een zoi kom je tegen.

Hierbij nog wat foto`s de muur boven de pc tafel wordt nog bijgewerkt zodat hij weer mooi antraciet wordt.

Kijkje op de deur, met mijn Yvon`s (Jaspers) hartje op de deur.
 
Deze muur is dus achter de deur, waar ik dus 2 kledingkasten heb staan, de linkerkast daar is het linkse gedeelte vol met winterkleding dus die valt voor scrapspullen al af.

Van de andere kant van de kamer bekeken, heb onder wel nog twee tijdschriften houders staan met scrap/stempeltijdschriften die nog naar boven moeten maar wil mijn distress inkt daar laten staan, twijfel nog om hem te verkopen omdat ik hem eigenlijk niet gebruik.

kijkje naar mijn papierkast, (het schaamrood begint te stijgen want dit is dus alleen 30x30 papier en cardstock en dan A4 cardstock.

Blikje op mijn werkplek. Johan heeft mijn vertrouwde daglichtlamp al opgehangen en nu nog wat spotjes aan het plafond voor gericht ligt op de papierkast en de achterste muur hangt nu nog een peertje.

Blik vanaf het raam bij de lange hoge ikeakast genomen waar ook mijn SU spulletjes liggen, die zie je op de foto hierboven wel staan in de kast 3 planken, inkt, stempels ponsen, stansen etc.

Tja en dna nu hopen dat het zo opgeruimd blijft ben bang van niet!!! De tijd zal het leren.

Creatieve Groeten Yvon...

13 opmerkingen:

  1. Jammer dat je soms moeilijke keuzes moet maken, maar wel een verstandige keuzes Yvon. Je gezondheid staat voorop.
    Je scrapkamer is super mooi en praktisch ingericht lijkt mij. Hier worden dus jou mooie creaties geboren en ik wens je heel veel plezierige uurtjes in je mooie scrapkamer.
    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Godsamme, volgens mij heb jij meer spullen dan de Bruna!! Stond en lag dat eerst allemaal beneden? Wat zal het daar dan hol klinken nu ;-)

    Ziet er wel gaaf uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yvon jij ook bedankt voor alles wat je voor de DCL hebt gedaan. Wij gaan je missen.
    En je kamer ziet er toppie uit hoor, en nu nog zo netjes...lol...Zal wel niet lang zo blijven denk ik, bij mij tenmistte niet....hihih...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yvon jammer dat je stopt bij DCL, maar ik snap het wel en inderdaad nu kun je zelf lekker een keer meedoen. Wat een super scraphok heb je nu, je kunt wel je eigen winkeltje beginnen (haha....hoor wie het zegt), geniet er lekker van, mooi plekje om creatief bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi... Von, nu kun je wel weer de zijkant van je bureau gebruiken... hahahah.... Ik kom echt snel een keertje kijken, alleen het wanneer???? Jij hebt het mogelijk nog drukker dan ikke!
    Enne... goede stap denk ik... vwb DCL! Geeft je wat meer rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mensenlief, wat heb jij een zooi zeg, ik bedoel natuurlijk spullen. Fijn dat je zo'n heerlijke plek hebt nu. Kan me ook niet voorstellen dat dat allemaal beneden stond...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mensenlief, wat heb jij een zooi zeg, ik bedoel natuurlijk spullen. Fijn dat je zo'n heerlijke plek hebt nu. Kan me ook niet voorstellen dat dat allemaal beneden stond...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch stond dit echt allemaal onder in de woonkamer Karin op die 2 kledingkasten na dan, hoop dat het lang georderd blijft maar ben er bang voor!!!

      Verwijderen
  8. Dat is een super leuke nieuwe werkplek, heel veel creatief plezier daar. Verder moet je soms keuzes maken en je gezondheid komt op de eerste plaats.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een super leuke nieuwe werkplek, heel veel creatief plezier daar. Verder moet je soms keuzes maken en je gezondheid komt op de eerste plaats.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige scrapplek heb je gekregen zeg. Heel erg veel plezier ermee.

    En ja soms is het gewoon tijd voor wat anders hoe moeilijk die beslissingen soms ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. Thanks grote zus, scrapt lekker alleen moet ik nu steeds naar boven ook voor de pc en de printer dat is wennen

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...