vrijdag 13 september 2013

Muzikale vrijdag #28

Deze muzikale vrijdag gaan we toch naar een van mijn favoriete zangers en zeker in mijn jeugdjaren toen hij nog deel uitmaakte van de band,  the Police. Met zijn markante hoofd, mooie uitstraling en zijn geweldige stem, ben er nog steeds weg van. Een stem die je herkent uit duizenden dat heb ik dus ook met Bono van U2, maar ik dwaal af. Vandaag gaat het dus over Gordon Sumner oftewel beter bekend als  Sting. Mijn kamertje hing vol met posters van hem, of eigenlijk van The Police de band waar hij in speelde.

#Op 13 september 1985 begint Sting (ex-Police) aan zijn eerste solotournee, van welk sololiedje krijg jij de kriebels in positieve zin?? 

Eigenlijk zijn er dat nog al veel English men in New York een geweldig mooi nummer, If you love somebody (set them free), wederom geweldig maar ik ga toch voor Fragile een mooi breekbaar nummer, wat op dit moment wel een beetje bij me past. Omdat het leven zo fragiel is, dus geniet van de kleine  dingen die je hebt zou ik zeggen.

Muzikale Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Ik ben ook groot van van hem. Mooie muziek heb je gekozen!
    Sterkte voor alles!
    Liefs,
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi nummer Yvon en mooi omschreven, laten we inderdaad genieten van de mooie momenten in het leven en die koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heel erg mooi....tijdloze muziek die nooit verveeld. Heb diverse cd's van hem!!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, oke. Moest een keer gebeuren dat we dezelfde keuze hebben, is ook een wereldster!! Classic tot op het bot.
    Al hadden we wel andere gedachten erbij.

    Fijne druilerige zaterdag! :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...