donderdag 12 september 2013

kaartje voor SU-per challenge blog

Gisterenavond nog een kaartje gemaakt voor het blog van SU-per challenge een leuk blog met uitdagingen met de Stamping Up spulletjes en gelukkig heb ik die. heb ook al 2x in de top 3 gestaan Super toch. Deze keer was de opdracht gebruik washi tape en laat ik die nu net niet van SU hebben dus heb ik de copper dots gebruikt te koop bij scrapplezier waar ik vaste DT-er ben.

Dit is de kaart geworden met de mooie chrysant stempel die voor veel doeleinden kan worden gebruikt.
Heb de stamp a magic gebruikt zodat ik de chrysant een klein beetje kon verschuiven zodat de kleur pumpkin pie mooi onder de cherry cobbler uit kwam piepen.

Gebruikte materialen: wit en groen kaartpapier van SU (weet alleen niet meer uit welk pakket dit groen papier komt, de stempelset blooming with kindness, 3 kleuren inkt nl. old olive, pumpkin pie en cherry cobbler als laatste nog de embossingstans vintage wallpaper.

Bedankt voor je bezoek, Creatieve Stempel Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een hele mooie kaart Yvon.
    mooie tekststempel ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is deze bloem! Mooi hoe het embossing randje er net onder vandaan piept. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! En het geef niet hoor dat je geen SU washi tape gebruikt hebt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje is dit geworden. De kleur staat onwijs goed bij de bloem (straalt gelijk een soort warmte uit). Bedankt voor het meespelen met SU-per Challenges.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...