maandag 9 september 2013

Mooi boeket en kaart gekregen.

Gisteren kwamen Amy en Dave bbq-en en mijn geleende lamp terug brengen. (de lamp heeft een emotionele waarde voor mij want dat is een laatste cadeau voor mijn verjaardag toen mijn mam nog leefde. Aangezien ik nu een leeshoek aan het creëren ben in de woonkamer (voorzijde) dacht ik weer aan die lamp. Hebben die 2 schatten een geweldig mooi boeket bij zich een artisjok met blauwe kleine bloemen (agapanthus oftewel Afrikaanse lelie), een zomaar boeket oftewel voor het oenen van de lamp. Zo lief en zo mooi. Staat te pronken op de eettafel die nu in het midden van de woonkamer staat. Zoek nu nog iets van een poef of tafeltje om mijn voeten/benen op te leggen als ik aan het lezen ben en dan is mijn leeshoekje klaar (alhoewel ik de kasten nog fatsoenlijk moet schikken want er staat alles schots en scheef in maar er moet eerst getext worden.


Amy weet precies wie mijn kinderidool was, want dat is dezelfde als die van Amy. Wie is het dan nou gewoon Pippi Pippilotta Victualia Rolgordijna Kruizemuntina Efraïmsdochter Langkous. Gisteren kreeg ik dus ook nog een super gave kaart van haar cadeau waar ze me onwijs blij mee maakt, tijdelijk hangt hij op mijn rek in de keuken maar deze ga ik scrappen en weet ook al met welk papier dat zal zijn.
Amy en Dave bedankt met deze verwennerij.

Groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. wat ben jij lekker verwend, af en toe is dat zo lekker, mooi boeket hoor, kun je lang van genieten denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan, mooi boeket!
    Grts !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeee Yvon wat ben je weer verwent....groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zulke kinderen! Erg mooi boeket, hoop dat je er lang van genieten mag! Ook de kaart is enig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...