vrijdag 27 september 2013

Muzikale vrijdag #30 en wat lucht foto`s

Vandaag, alweer de 30ste muzikale vrijdag van dit jaar. Deze keer voor mij een zeer makkleijke. Ben er zelfs dol op , waarop hoor ik jullie afvragen nou op KLEUR.
Dus als het over kleru gaat komt dit liedje meteen bij em naar boven van een onwijs goede zangeres, helaas heeft johan daar een andere mening over. Maar vanaf de eerste keer dat ik haar hoorde was ik verleifd op haar mooie stem, dat liefelijke, schorre en fragiel klinked stemgeluid. Dus leun elkker achetrover en ga genieten van true colors van Cyndi Lauper. Doe ik ook op het moment dat ik dit typ met op de achtergrond of voorgrond meer haar mooie nummer (leoihard dus)

Zelf ben ik er enkele dagen tussen uit een lekker weekendje weg met enkele vriendinen op de veluwe. Wat al vroeg dit jaar gebeokt was, zo heb je wat leuks om naar uit te kijken.Terwijl Johan vrij heeft genomen om de kamer en keuken te texen. Hoop dat het hem lukt en dat hij geen last krijgt van zijn schouder, waarvoor hij op 1 oktober een shokwave behandeling voor krijgt en nu maar hopen dat die aanslaat zodat hij zijn schouder weer normaal kan gebruiken. Kan niet tegen verflucht en in de vakantie wilde hij dit al doen , maar ja toen kreeg ik een luchtweginfectie en dna is verf niet de beste lucht om in te hangen.

Zal jullie meteen wat mooie luchtfoto`s laten zien die ik in de afgelopen 2 weken heb genomen, jawel vanuit mijn eigen scraproom. Ben dol op lucht foto`s en nu hoef ik niet iedere keer naar boven om mooie foto`s te maken van de lucht (of het moet zijn dat ik niet boven ben want ben er niet zoveel maar probeer bij zonsondergang er wel vaak te zijn om te genieten.

15-9-2013

17-9-2013

19-9-2013
22-9-2013


Muzikale, Kiekjes Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. maak er een mooi en gezellig weekend van, we zien de creaties vast en zeker voorbij komen.... Mooie luchten, ik vind die met die rode strepen de topper en voor Johan heel veel werkplezier en succes en dan kun jij daar volgende week lekker van genieten Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie nu pas je foto's!
    Heel mooi!
    Grts !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yup, mooi kleurrijk liedje! En je foto's zijn heel luchtig!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...