dinsdag 3 september 2013

Zo weer twee SU kaartjes klaar

Vanmiddag heb ik lekker zitten te stempelen in mijn hokje, nu ziet het er zo uit. Beetje chaos op mijn bureau, dus straks nog maar even opruimen, maar ga zo wat spaghetti maken, de inwendige mens moet ook versterkt worden en vanavond nog de weekboodschappen dan kunnen we er weer tegen, scheelt nu Dylan het huis uit is heb minder nodig dan eerst , raar hé. Maar mis hem soms nog wel hoor, net als Amy die alweer bijna 5 jaar het huis uit is, ja ze worden groot oftewel ouder, kan ik beter zeggen.

Deze kaart is gemaakt met de stempelset language of friendship en de inkt kleuren zijn sahara sand, island indigo, beide eerst een keer op een kladje afgedrukt zodat de inkt zachter van kleur wordt en het groen is lucky limeade (zonde dat ze die eruit hebben gedaan). Bewust nog geen tekst gestempeld omdat ik nog niet weet wie deze kaart gaat ontvangen.

Deze tag wordt morgen gepost naar...... tja, naar wie?  hier heb ik gebruik gemaakt van de stempelset en pons van mosaic madness en de set vintage verses, verder, de kleurencherry cobbler, pumpkin pie en bermuda bay, lintje is ook van SU.
Stempel Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart en de tag is ook prachtig en kleurrijk. Tja en de kinderen zijn dan al ouder aan het worden, maar het blijven jullie kinderen die je soms heel erg kan missen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat zijn ze weer mooi, de ontvanger van die tag zal wel heel blij zijn, ik ben erg blij met mijn paarse kaartje uit een vorige post, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, naar mij dus :) Lieve Yvon, dank je wel voor deze mooi tag. Ik vind hem werkelijk prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hie kan ik jouw verjaardag nu vergeten, blond he! Kanik tegenwoordig wel zeggen, geverfd

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...