zondag 22 september 2013

Golden Oldies en adres stickers

Vandaag laat ik een mini album zien uit 2006. Een project voor mijn schoonouders, wat volgens mij door de meesten handen is gegaan, van iets wat ik ooit gemaakt heb. Ze vinden het dan ook een schitterende herinnering aan ons weekend weg in de Ardennen (Bomal). Hun zoon Wil, schoondochter Marleen en hun kleinkinderen Lenny en lizzy waren op dat moment in Nederland, ze wonen in New Zealand en proberen toch om de 3 jaar naar Nederland te komen. Dus goede herinneringen aan dit boekje, maar had er geen foto`s van, althans ik kon ze niet vinden op mijn HD, vandaar dat het boekje nu tot de 26ste hier ligt. Meteen de kans om het wat bij te werken en de tag die stuk is even een nieuwe voor maken, kijken of ik dit cardstock en lint nog heb, anders iets wat er mooi bijpast. Doet me wel goed dat ze het zo waarderen, daar doe ik het voor.





  





Donderdag kwamen mijn nieuwe adresstickers van Vistaprint binnen met mijn lieve schat erop, Amy ik heb hem even geleend. Zo, kan ik weer verder met mijn spullen te stickeren en kan ik altijd naar die lieve Fellow kijken als ik aan het scrappen ben.

Lieve Groetjes Yvon...

7 opmerkingen:

  1. Leuke golden oldies Yvon en heerlijk toch om het nogmaals te laten zien.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Els, ik had van dit album (althans kan ze niet vinden) geen foto`s en dat blijf ik raar vinden, dus dacht laat hem eens zien meen dat ik dat toen op mijn oude blog wel eens ooit heb laten zien maar ja dat is dan meteen 7 jaar geleden

      Verwijderen
  2. Leuk die foto's! Allemaal bekende koppies, beetje ouder allemaal nu ;-)
    Mooie herinneringen weer!! Je bent wel van het terug in de tijd deze week, met je muziek ook al ;-) Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, gaaf he om die koppies weer eens te bekijken en voor jou zijn de meeste heel bekend.

      Verwijderen
  3. wow, wat een geweldig mooi mini album Yvon en ik zie daar zo waar een ezeltje op 1 van die foto's, wat leuk, daar had je toen al wat mee.... Die adres stickers zijn ook gaaf zeg, super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat lieve ezeltje hoorde bij het kasteel wat mijn schoonouders gehuurd hadden om te overnachten.

      Ja, dacht zal eens wat anders adresstickers laten maken dan een budha of met een vogeltje, met die lieve Fellow

      Verwijderen
  4. geweldig die golden oldies yvon! leuk idee ook om die weer eens uit de "kast te trekken"!
    en fellow.... wat een koppie joh....

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...