maandag 2 september 2013

2 SU kaartjes gemaakt

Gisterenavond, zat ik dus boven in mijn scrapkamer en de eerste 2 kaartjes zijn toen uit mijn hand gekomen. Was ook cd`s aan het rippen en op de pc aan het zetten, normaal gesproken zet ik de radio op de pc aan , maar heb zo`n mooi cd`s. Van sommige was ik zelfs vergeten dat ik ze nog had, dus nu staat terwijl ik dit typ Herman van Veen op. Deze man kan zijn liedjes zo mooi brengen en met zoveel gevoel en dan wordt ik vrolijk, natuurlijk staat dit nummer nu op terwijl ik dit typ "Ik ben vandaag zo vrolijk" een liedje wat hij heeft gemaakt voor Alfred Joducus Kwak die leuke gele eend uit de gelijknamige tekenfilm (1989-1991). Wie kent hem niet, ik keek er altijd naar met Amy en Dylan.

Maar ging dit blogbericht eigenlijk maken om mijn kaartjes te laten zien die ik dus gisterenavond heb gemaakt, met mijn SU spulletjes.


Deze kaart is gemaakt voor Dylan en Caroline die vandaag 2-9-2013 èèn jaar een relatie hebben, vond ik wel een kaartje waard. Moet eerlijk bekennen dat ik wel wist begin september maar de precieze data, tja die was ik vergeten. Dylan en Caroline GEFELICITEERD, met jullie 1 jaar samen zijn.

Liefdevolle en Creatieve Groetjes Yvon...


4 opmerkingen:

  1. fijn dat zo vrolijk konwordenvan de miek van alfredje jedokus want je kaartjes zijn dan ook erg leuk geworden.
    groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaartjes en heerlijk romantisch en die andere zo mooi in dat paars, jij bent helemaal om met de SU....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaartjes en wat een leuke spulletjes heeft SU ook. Ik me durf er eigenlijk niet zo in te verdiepen, zo bang dat ik dan weer van alles wil hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...