dinsdag 24 september 2013

Kaartenchallenge #15 bij ScrapPlezier

Een nieuwe uitdaging deze keer geen sketch maar eens wat anders.
Maak een kerstkaart zonder kerst/winter designpapier, maar er moet wel designpapier gebruikt worden, verder mogen jullie bv wel kerststanzen, stempels etc. gebruiken. Ben reuze benieuwd wat jullie er van maken. Het dt-team heeft ook weer enkele voorbeelden voor jullie gemaakt, dus doe daar je inspiratie op. 

Je kan meedoen t/m de 21ste oktober 24.00 uur. Dan sluit deze challenge en ik zou zeggen zeg het voort zeg het voort want bij 5 deelnemers gaat er een echte prijs uit.
Dit is mijn uitvoering geworden van mijn kerstkaart zonder kerst of winterdesignpapier.

Gebruikte materialen, diverse lijnen van kaisercraft, de doily stans van Cheery Linn, kerstboom is van marianne designe, hoekpons, tekststempel van marianne design en parels.

Creatieve Groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kerstkaart Yvon.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yup, abracadabra ;-)
    Maar ziet er weer mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg, wat leuk gedaan met die doily en de kerstboom, leuk die glittertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart.Leuke opdracht.zal eens kijken of ik wat tijd kan vinden.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is erg leuk geworden, zou ik ook maar eens meedoen. Ga bij scrapplezier klijken

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...