woensdag 11 september 2013

Sta even stil bij 11-9 -2001 en 2 lieve kaartjes

Ik sta even stil vandaag bij de aanslagen op 9 september 2001, vandaag dus 12 jaar geleden werden we opgeschrikt met de gruwel beelden van de instortende Twin Towers. Zoiets mag nooit meer gebeuren, dus hoop dat er nu eens wat rust zou komen en dan vooral in het midden oosten.
Daarom sta ik dus stil bij 9-11.


Vanmiddag, kreeg ik van de postbode twee hele lieve kaartjes van ook twee lieve meiden. Bedankt Alida en Esther voor jullie lieve woorden en mooie kaarten, doet me goed en geeft me weer wat extra kracht. En ik ga ervoor zoals jullie weten, gelukkig merk ik al verschil al wil het weer nu niet meespelen. Vele op de revi hebben het vandaag moeilijk gehad, met dit vochtige weer en dan vooral de astma patiënten die reageren schijnbaar nog meer op het weer dan copd patiënten. Maar komt goed ook dit "weer" vertrekt weer.
Nogmaals bedankt.

De bovenste kaart is van Alida en de onderste met ene sketch van mij heeft Esther gemaakt.

Liefs Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Ja 9/11 blijft een dag om nooit te vergeten. Graag gedaan en wat grappig op 1 dag 2 kaartjes en dan ook nog uit het Oosten van het land.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Afgesproken werk of???? Maar wel heel lief en precies op eht goede moment

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zul jij blij zijn met al die lieve mensen om je heen!! Nu snap ik wel waar jij je doorzettingsvermogen vandaan haalt! Keep up the good werk! Oftewel: ga zo door bij de revi! Jij komt er wel. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...