zondag 8 september 2013

Avondrood

Hoe moeilijk ik op dit moment ook trap kan lopen, met mijn knie ( heb ik overgehouden maandag, tijdens de revi, wat te hard van leer getrokken, goede en dure leer les. koop constant met koele pakkingen om mijn knie maar lekker koel te houden). Hoop dat het morgen met de revi wel goed gaat.
Maar dat terzijde, gisterenavond was tv aan het kijken en ik zag bij ons tegenover het huis mooi kleuren in roodtinten, dus keek ik achterom en wat ik toen zag; Daar had ik echt zoiets van dit moet ik vastleggen, dus naar boven gestrompeld en dit is het resultaat. Moest wel aan dit spreekwoord denken.
 avondrood brengt water in de sloot (=weerspreuk : rood ondergaande zon betekent vaak regen 's anderendaags)
Helaas was dit ook de waarheid, want vannacht en vanmorgen is er heel wat uit de hemel gevallen.
De foto`s zijn gemaakt uit het raam van mijn scrapkamer. mooi uitzicht of niet?





Het plat dak bij de buurman, ziet er zo heel mooi uit, met die weerspiegeling van het avondrood
in het water.

Zondag Groetjes Yvon...

8 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Yvon, die vragen er om om gescrapt te worden en helaas dat spreekwoord is wel heel erg waar. Beterschap en ik hoop dat het morgen gaat lukken met de revi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik zag het en hoe pijn ik ook aan mijn knie had ik moest en zou naar boven gaan om deze foto`s te kunnen maken ben ook dol op luchtfoto`s. Scrappen tja incl, ene potje tijd misschien na de revi, maar wil binnenkort starten met ene groot project voor Amy en Dave heb weer een lading vakantiefoto`s van hun hier op de pc gezet, ga ze verwerken in een album van we're memory keepers met pageprottecors met vakken kan je lekker veel in kwijt

      Verwijderen
  2. Heeeee Yvon niet zo driftig doen op de sport nu moet je er al een week voor boeten!!!!!Prachtige foto's heb je gemaakt heel mooi zo de avond lucht.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ja geweldig! Ik zag het ook maar vergat voor de verandering weer eens een foto te maken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, prachtige skyline van Nederweert :) Ik liep net een blokje om met de hond. En nee, helaas geen fototoestel of mobiel mee genomen.

    Sterkte met de revalidatie..

    Groetjes,
    Toos



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Balen Toos dat je je camera niet bij had ik heb hem ook niet steeds bij me maar wel heel vaak.

      Groetjes yvon

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...