vrijdag 20 september 2013

Muzikale vrijdag #29

Ja, het weer is echt om aan het slaan en was nog zo in de zomermoed, helaas, nu is het regen, wind zelfs storm. Dat zijn nu net dingen die ik niet echt leuk vindt, helaas hierdoor ook meer pijn want regen en wind zijn niet goed voor mijn lichaam en ook niet voor mijn longen. Helaas zullen we het er toch mee moeten doen, het is niet anders. Ben ook eenmaal een lente/zomer mens en daar verander je niets aan,heerlijk die warme eerste zonnestralen op je gezicht.

Vandaar dat deze muzikale vrijdag vandaag in het teken van de herfst staat. Jeetje is moeilijker dan ik dacht, maar dan denk ik weer te moeilijk want,wat heeft er allemaal met herfst te maken juist paddenstoelen, verkleuring in de natuur, regen etc. Dus niet zo moeilijk denken Yvon en hup daar is je liedje.

Ik ga voor een gouwe ouwe een echte oldie zeg maar. "I'm Singing in the rain", Gene Kelly, is dan wel ver voor mijn tijd maar een geweldig 
mooi nummer vond ik als kind al, met dat tapdansen, zo vond ik het ook super om naar Shirley Temple te kijken met die mooie krullen en dan dat dansen, geweldig. De nostalgie overheerst.



Muzikale Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Lekker nummer Yvon en gelukkig wordt het dit weekend beter weer, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mooi! Ik herinner me zelfs dat ik de film ooit met mijn moeder heb gekeken, zwart-wit toen nog, dat dan weer wel ;-)

    Trip down memory-lane.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de film nooit gezien maar dit liedje kon ik heel goed en dat vond ik altijd al een geweldig vrolijk liedje ondanks dat haat ik regen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...