donderdag 26 september 2013

Su kaartje voor SU-per challenge blog

Moet nog de nodige verjaardagskaartjes maken, voor de komende tijd en een ervan gebruik ik meteen om mee te doen met de leuke sketch op het blog van SU-per challenge.
Deze keer heb ik de kaart eens gemaakt met een buiten en binnenzijde, daar leent deze sketch zich Super voor.


Gebruikte materialen: a4 cardstock marina mist, designpapier print poetry, framelits labels collection en chalk talk, stempels van de collectie petite pairs en mixed bunch, verder een stukje kreukellint en wat blauwe rhinestone`s.

Mijn SU spulletjes ga ik zo allemaal inpakken voor komend weekend, als ik een scrapweekend heb met enkele vriendinnen, dus dat wordt voor mij kaartjes stempelen en misschien nog wat lo`s , ga zo nog wat foto`s uit zoeken en af laten drukken.

Creatieve Stempel Groetjes Yvon..

1 opmerking:

  1. prachtige kaart Yvon, wat leuk bedacht met dat kadertje en wat een mooie blauwe kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...