maandag 31 januari 2011

Me & My dog en foto`s Dolls & Decorations crop in Loosbroek

Dat is de titel van deze lay out die gemaakt is naar aanleiding van een sketch op het forum van


Mijn uitwerking



Gebruikte materialen;
Craft cardtsock, designpapier van Basic Grey Marjoleine,  stempels van My Paper World, witte prima marketing bloemen, diverse bloemponsen,, brads, rhinestones, thickers, vlinders prima
marketing eigen voorraad.

Afgelopen zaterdag hadden we een kei gezellige dolls & Decorations cropdag incl een workshop, hierbij een kleine foto impressie. foto`s zijn van Simone en Xandy afkomstig, meiden bedankt hiervoor.

Hoe trek je je kin in Yvon en Rianne

Yvon en Annemiek (ook met de kin verdwijn truc)


Overheerlijke lunch


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog

Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sketch, en wat heb je er een mooie uitwerking van gemaakt Super!!
    Gezellige foto's.Tot vrijdag en een fijne verjaardag

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een geweldige schets en wat een onwijs mooie layout heb je er van gemaakt. Mijn complimenten!!!!

    Knuffel Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...