vrijdag 21 januari 2011

3x valentijn

Vanmiddag ondanks dat ik maar een paar uurtjes heb geslapen vannacht toch nog 3 valentijnskaarten gemaakt voor de valantijnsswap.


Gebruikte materialen;
Eerste kaart
witte kaart, paperpad van BoBunny Crush, vlinder stans Marianne design, 2 verschillende maten
bloemponsen van ek succes, zwarte en rode inkt.
Tweede kaart
witte kaart,  paperpad van BoBunny Crush, plaatje van internet op cardstock geprint, stoffen hartjes van hartjeslint (intratuin) stans van designtables dots , rhinestones SS16, rode inkt en roze fineliner.
Derde kaart
witte kaart,  paperpad van BoBunny crush, rhinestones SS16, pons van martha steward, stoffen hartjeslint en rood inktblokje

bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog


Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaartjes!
    Alledrie heel verschillend, maar erg schattig!
    Wat zijn die vogeltjes leuk op je onderste kaartje! :)
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch niet meer kunnen slapen Yvon? Ondanks je weinige nachtrust heb je leuke kaartjes gemaakt! Moet ook maar eens gaan beginnen aan de valentijnsswap.
    Ben ook gelijk volger van je geworden ;)
    Groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerds Yvon.
    Ik ga er wel wat van pikken als dat mag, ik heb het papier blokje ook.
    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...